• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 145 af 207 • 1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf larsskive » fre 17. okt 2014 01:51

Men tak til Dennis for en par af disse, og tak til et par andre også :D

Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf henschjell » fre 17. okt 2014 06:02

larsskive skrev:Men tak til Dennis for en par af disse, og tak til et par andre også :D

8) Vi spæder gerne lidt til, hvor vi kan. Men spørgsmålet er, om vi ikke skal til at holde lidt igen
for at undgå hyldekatastrofen :wink:
iø. fine nye ting der!!
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Mads » fre 17. okt 2014 09:51

Godt at se at der stadigvæk dukker gode bånd op, selvom det unægteligt er svære tider for videosamlere. Personligt har jeg henover foråret og sommeren besøgt et utal af kræmmermarkeder, loppemarkeder og genbrugsbutikker, og lad mig sige det sådan, at hvis jeg kun var på udkig efter bånd, ville jeg nok kaste håndklædet i ringen nu. Det kræver ikke bare masser af tid, tålmodighed + penge til benzin at finde noget som helst - det kræver også en god portion held! Heldet har så spillet ind et par gange, og den samlede høst henover sommeren har egentlig været ganske pæn. Her er lidt udvalgte højdepunkter:

Billede

..og så lige denne her, som også er lidt sjov:

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf larsskive » fre 17. okt 2014 11:22

Det er gode bånd Mads, især Terror på hjul, den har jeg ikke set siden jeg lejede den i 1993. Men jeg kan næsten heller ikke finde VHS mere i genbrug og kræmmermarkeder, det er yderst sjælden jeg finder noget. Men fedt det du har fundet.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf henschjell » fre 17. okt 2014 18:03

Mads skrev:Godt at se at der stadigvæk dukker gode bånd op, selvom det unægteligt er svære tider for videosamlere. Personligt har jeg henover foråret og sommeren besøgt et utal af kræmmermarkeder, loppemarkeder og genbrugsbutikker, og lad mig sige det sådan, at hvis jeg kun var på udkig efter bånd, ville jeg nok kaste håndklædet i ringen nu. Det kræver ikke bare masser af tid, tålmodighed + penge til benzin at finde noget som helst - det kræver også en god portion held! Heldet har så spillet ind et par gange, og den samlede høst henover sommeren har egentlig været ganske pæn. Her er lidt udvalgte højdepunkter:
..og så lige denne her, som også er lidt sjov:

Billede

Flotte ting der! Mads. Men du har ret. De dage hvor man specifikt kørte efter at finde VHSer
er forbi. Det er simpelthen for megen tid og for mange penge, for for lidt. NU er det mere op til
heldet, om man støder på nogle kassetter, hvor man kommer frem.

Aaargh. Store Bryster. ER lige gået igennem 17 kasser med XXX titler, hvor ca. ½delen, var
BUSEN film, så jeg ved snart ikke, om jeg kan klare flere :shock: :wink: :| 8) :D :lol:
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf potpotdk » fre 17. okt 2014 19:07

det 4 her fandt jeg i en genbrug i dag lige før lukketid de 3 fra venstre er fra panorama video

Billede

dem på billede 2 har jeg også funde i genbrug
Billede

og resten er nogen jeg har bytte eller købet over nette
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
potpotdk

Geografisk sted: thisted

Indlægaf potpotdk » fre 17. okt 2014 19:12

larsskive skrev:Men tak til Dennis for en par af disse, og tak til et par andre også :D

Billede

hej lars
det er nogen fede titler du har funde dig har du 2 til ulvehunden
Brugeravatar
potpotdk

Geografisk sted: thisted

Indlægaf larsskive » fre 17. okt 2014 19:15

Mange tak, nej potpot har ikke nr 2, og kan desværre ikke se den her, for det er Video 2000, og jeg har ikke sådan en afspiller.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Mads » fre 17. okt 2014 20:01

henschjell skrev:Flotte ting der! Mads. Men du har ret. De dage hvor man specifikt kørte efter at finde VHSer er forbi. Det er simpelthen for megen tid og for mange penge, for for lidt. NU er det mere op til
heldet, om man støder på nogle kassetter, hvor man kommer frem.

Aaargh. Store Bryster. ER lige gået igennem 17 kasser med XXX titler, hvor ca. ½delen, var
BUSEN film, så jeg ved snart ikke, om jeg kan klare flere :shock: :wink: :| 8) :D :lol:

Ja, næsten. Men det hænder stadigvæk at jeg støder på en sælger, som beretter om de 1000vis af ældgamle bånd, der står derhjemme. I virkeligheden er det oftest halvanden ABC-reol + en papkasse med kedelige salgskassetter og kopierede bånd, som man finder efter at have kørt 100+ kilometer. Sådan et par ture har jeg haft på det sidste, men et af stederne fik jeg alligevel købt nogle fine konsolspil, og jeg fik skam også en kop kaffe og en hyggelig snak.

Som du kan se var jeg så hensynsfuld at dække damen lidt til. Photobucket er ikke meget for BUSEN :)
Brugeravatar
Mads

Indlægaf larsskive » fre 17. okt 2014 20:47

Det er træls at køre forgæves, men det sker jo nogen gange, hvad er det for nogle konsol spil du købte :)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf henschjell » fre 17. okt 2014 21:23

Mads skrev:Som du kan se var jeg så hensynsfuld at dække damen lidt til. Photobucket er ikke meget for BUSEN :)

Jeg er dig evig taknemlige :) Og vi skal jo heller ikke overbelaste SPANDENS billedgenkendelsesprogram

Ellers! Tillykke til os allesammen, for stadig at finde noget af værdi topdollar For det er sgu' hårdt arbejde.
8) 8) 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Mads » fre 17. okt 2014 21:56

larsskive skrev:Det er træls at køre forgæves, men det sker jo nogen gange, hvad er det for nogle konsol spil du købte :)

Det var såmænd bare lidt N64 spil: Robotron, Mortal Kombat, Micro Machines og lidt flere. Nogle af dem endda med æske og manual.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf larsskive » lør 18. okt 2014 00:23

Uhh det lyder da godt, har selv en N64 med en del spil til, det er en dejlig maskine :-)
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » man 27. okt 2014 02:15

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf HenrikL » man 27. okt 2014 05:10

Det minder mig om, at det er mange år siden, jeg har haft mine Chan-film i afspilleren.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 145 af 207 • 1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 207

Tilbage til Genrefilm