• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 111 af 207 • 1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf Ed Larsen » lør 29. mar 2014 11:25

Morten C skrev:
Ed Larsen skrev:
Selvjustitsminister skrev:
Jack J skrev:Bruno Mattei's STRIKE COMMANDO er fantastisk!

Og selvfølgelig skal man ha' GREASE på sjælden dansk exrental! :mrgreen:

Er Strike Commando ikke endnu en dansk vhs vildledning? Jeg mener at det faktisk er Strike Commando 2 som er på den udgivelse - men jeg kan tage fejl for der er længe siden jeg havde min Strike Commando vhs fremme

Vildledning er ikke ordet. Jeg må skuffe Lars og meddele, at det, trods hvad omslag og video label hævder, var "Strike Commando 2" som gik i gang, da jeg satte båndet på for lidt siden.

Bizart... Min dk vhs af Strike Commando indeholder den korrekte film.

Jeg tænkte først, at det var et tilfælde af forkert bånd i kassetten, men nej, label på ryggen siger klart "Strike Commando" uden to-tal efter.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 29. mar 2014 12:21

Mon ikke vi skal gå ud fra, at der er tale om et enkelt "fejltryk" (som ifm frimærker) her og altså ikke hele oplaget, der har indeholdt den forkerte film.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » lør 29. mar 2014 12:45

Bare som en slags reference;

EDB: 18729 - Løbe Nr.: 185
Billede

Billede

EDB: 10012 - Løbe Nr.: 34
Billede

Billede

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Ed Larsen » lør 29. mar 2014 14:45

Jack J skrev:Mon ikke vi skal gå ud fra, at der er tale om et enkelt "fejltryk" (som ifm frimærker) her og altså ikke hele oplaget, der har indeholdt den forkerte film.

Det vil jeg da håbe, hvis jeg nogensinde falder over et eksemplar til. Nå, skidt, "Strike Commander 2" er såmænd også en ok underholdende trash-film. Bare det overhovedet at finde en Bruno Mattei vhs nu om dage er jo lidt af et mirakel.
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 30. mar 2014 06:13

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf potpotdk » søn 30. mar 2014 13:37

sidste uges køb

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
potpotdk

Geografisk sted: thisted

Indlægaf Jack J » søn 30. mar 2014 14:04

Niiice! topdollar
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » søn 30. mar 2014 15:15

Flere fede titler, helt sikkert Lars! :D
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » søn 30. mar 2014 15:16

Jack J skrev:Mon ikke vi skal gå ud fra, at der er tale om et enkelt "fejltryk" (som ifm frimærker) her og altså ikke hele oplaget, der har indeholdt den forkerte film.

Min Strike Comando indeholder også to'eren! :?
Brugeravatar
Ovesen

• Hjemmeside

Indlægaf warlock » søn 30. mar 2014 17:08

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:29, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf Ovesen » søn 30. mar 2014 17:42

På den ene side er jeg helt enig, Warlock, på den anden side er jeg ikke selv den store bidragsyder, når det kommer til billeder. Mine posts er meget impulsive, hvorfor jeg tit ikke får postet et billede. Derudover har jeg ikke nogen scanner og er afhængig af at låne kærestens smartphone når jeg skal tage billeder (ja jeg lever ret analogt...). Men jeg vil da have som målsætning at poste lidt flere billeder fremover!
Brugeravatar
Ovesen

• Hjemmeside

Indlægaf kent » søn 30. mar 2014 17:45

Jeg undrer mig tit lidt over at flere af forummets brugere, der har samlet i mange år
ikke viser og fortæller hvad de ligger inde med af forskellige ting ? (vhs,plakater, presse mm.)
Kan det virkelig passe at man skal hive og flå det ud af dem, før end de ligger noget på bordet!
Det hører vel egentlig også med til at samle, at man gerne vil dele det med andre hvad man ligger
inde med. Man kan og skal jo ikke tvinge folk til at komme med noget, men det ville da være noget
sjovere for os andre her på forummet! :?
Hvis folk kunne diske op med f.eks lidt flere billeder og andet, til at supplere deres indlæg ville jeg
personligt syntes at det ville være sjovere og mere interessant at være her på forummet.

Har intet VHS at bidrage med.....men har prøvet ovre i plakat/presse afdelingen, men det er så godt som dødt nu.....jeg har stadig en del at bidrage med i de to kategorier, men nu prøver jeg at vente med at poste noget nyt før andre har været på banen med ét eller andet, så må vi jo se hvad der sker... :?:
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Ed Larsen » søn 30. mar 2014 17:53

Billede
Tja, det er så ikke ligefrem nyeste VHS-fund, så, men her er min samling af den særdeles obskuriøse serie (eller pseudo-serie) "Superguys". Jack J. har blogget om den tidligere (link?). Det tog mig år og dag at få fat i alle titlerne og så er de fleste endda "kun" på tysk. NB. VPS-titlen og dvd'en er begge variantudgaver af "På med vanten, gutter!" ("Amazones for Two Adventurers") og "The Flying Superboy" er ikke en del af film-serien, men "i samme stil".
Brugeravatar
Ed Larsen

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » søn 30. mar 2014 17:58

De er sgu ellers fede Henrik :D Og det er ihvertfald nogen jeg ikke har set før.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » søn 30. mar 2014 18:01

kent skrev:
Jeg undrer mig tit lidt over at flere af forummets brugere, der har samlet i mange år
ikke viser og fortæller hvad de ligger inde med af forskellige ting ? (vhs,plakater, presse mm.)
Kan det virkelig passe at man skal hive og flå det ud af dem, før end de ligger noget på bordet!
Det hører vel egentlig også med til at samle, at man gerne vil dele det med andre hvad man ligger
inde med. Man kan og skal jo ikke tvinge folk til at komme med noget, men det ville da være noget
sjovere for os andre her på forummet! :?
Hvis folk kunne diske op med f.eks lidt flere billeder og andet, til at supplere deres indlæg ville jeg
personligt syntes at det ville være sjovere og mere interessant at være her på forummet.

Har intet VHS at bidrage med.....men har prøvet ovre i plakat/presse afdelingen, men det er så godt som dødt nu.....jeg har stadig en del at bidrage med i de to kategorier, men nu prøver jeg at vente med at poste noget nyt før andre har været på banen med ét eller andet, så må vi jo se hvad der sker... :?:

Ja der har du bidraget meget til i de afdelinger, men har fundet de få jeg har frem, så der kommer snart billeder af dem op :D
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 111 af 207 • 1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 207

Tilbage til Genrefilm