Ja, lad os endelig gøre storindkøb af Samsø agurkesalat til en bekostelig affære.knockabout skrev:Jeg stemmer for at Samsø eller Amager bliver omdannet til frihandelsområde - hvis de kan gøre det i england, så kan vi i hvert fald også!
Nicolai skrev:Ja, lad os endelig gøre storindkøb af Samsø agurkesalat til en bekostelig affære.knockabout skrev:Jeg stemmer for at Samsø eller Amager bliver omdannet til frihandelsområde - hvis de kan gøre det i england, så kan vi i hvert fald også!
Nicolai skrev:Jack J skrev:Jeg hader bare Samsø så meget!!
Hvorfor nu det?
Jack J skrev:Det blir iø så spændende, hvad de siger til min faktura. Den er skam ægt nok, men sælgeren har kun skrevet 1 VHS på, selvom jeg købte 2 og beløbet for VHS nr. 2 er inkl. i portoen. Den første film koster $10 og portoen fra Tyrkiet $21.
Kinski skrev:Godt at høre, Jack! Død over de told-svin
Jack J skrev:Jeg fik lige et brev fra PestDanmark, at de har en forsendelse til mig, som de gerne ser, at jeg betaler 192 kr. for at hente. Og de gider ikke engang skrive, hvem afsenderen er eller hvad indholdet er (det gjorde man ellers førhen). Nå jo, de skriver da i det mindste afsenderdatoen. Brevet blev sendt fra USA d. 13 maj, altså i går. Det går godt for PostDK, det må man sige.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster