• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
36 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Indlægaf Vang » tirs 24. mar 2009 09:45

Diabolik skrev: :shock: F-O-R-F-Æ-R-D-E-L-I-G-T S-K-R-A-M-M-E-L!!!! Vågner til tider op badet i sved efter underbevidstheden har genkaldt Edward 'min stemme er i overgang og ALT ved mig er forkert' Furlong's forfærdelige piv'-stemme!!!! Ærgerligt, at T-1000 ikke for ram på den lille skiderik!!! :lol: :lol: :lol:

/D

Ja, nogen burde gøre en ende på ham John Connor: http://www.toplessrobot.com/2009/02/10_helpful_suggestions_for_killing_john_connor.php?page=1
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tirs 24. mar 2009 15:21

Vang skrev:Jo, han sad lige skråt bag os.Jeg sågodt at han lavede noget med sine bukser, men bed ikke mærke i, hvad der foregik. Lotte fortalte mig da vi kom ud, at han havde proppet sagerne ind, lynet op og spændt bæltet, umiddelbart da filmen sluttede.

Hehe, det var pænt af hende, at hun ventede med at nævne det til bagefter.
Der findes næppe noget værre end at frygte et fedtet nakkeskud, mens man ser film i biografen. Det er den slags oplevelser, der kan traumatisere en for livet...

Vang skrev:Nu er det faktisk sådan at jeg nyder at se film med et publikum. Især gyserfilm er sjove, sådet er altid hyggeligt når teenagerne hviner og folk flipper ud. Vel at mærke når, det har noget med filmen at gøre. Husker til Candyman, hvor der var en pige nede foran som simpelthen var ved at gå til at skræk. I scenen, hvor Candyman kommer til Helen i parkeringskælderen viklede hun sit halstørklædeom hovedet mens hun småtudede og klynkede at åh nej, nu kommer han, nu kommer han!

Fedt at kunne blive revet sådan med af en film.

Ja, det er fedt, selv om jeg helst er foruden den slags kommentarer fra folk. Men det er da sjovt at læse om.
Men ja, så længe det har noget med filmen at gøre og ikke ødelægger min oplevelse, har jeg intet imod at se film med publikum. Jeg har da også haft masser af store, positive oplevelser i selskab med et større publikum. Især komedier er fede at se sammen med andre. Og der er altid en bestemt person i salen, der er tilpas lattermild til, at det smitter.

Vang skrev:Sjovt nok har jeg ingen tolerance over for folk der ræber, småsnakker og rasler højlydt med popcorn under film. Sidste uge var der en som knaldede tyggegummibobler højlydt af under de første par minutter af en film. Så er man sgu'ligeglad med alle andre.

Jeg synes desværre, at den slags ualmindeligt kedelig adfærd er ret udbredt...

Skøtt skrev:Jeg har for nyligt været ude for at sidde ved siden af ældre mennesker, der lystigt kommenterer filmen undervejs - både under Roy Andersons nyeste samt Simon Stahos. Lavmældte film, hvor det er essentielt at folk holder kæft, for at man kan nyde filmen. På trods af at jeg flere gange i begge tilfælde bad dem vente med at snakke om hvad der skete i filmen til bagefter, fortsatte de ufornødent. Alderdommen nu til dags.

"Orv, der fik hun den. Jah-jah-jah. Det må ikke være sjovt. Huhu"

Jeg græmmes...
Det samme har jeg også oplevet nogle gange, efter at jeg er begyndt at gå i biografen tidligt på dagen. Dog har jeg været velsignet med muligheden for at få en god plads tilpas langt væk fra synderne (men ind imellem kan man stadig høre dem småpludre i baggrunden). Jeg synes dog, at problemet er lige så stort blandt de mennesker der ikke er vant til at gå i biografen, som hos de ældre der i ny og næ gerne tager et smut i Grand tidligt på eftermiddagen.

Kristensen skrev:Jeg tror den særeste biografgænger jeg har været udsat for var en fyr som brugte lyset fra en medbragt lighter til at skimme aviser igennem. Når han fandt noget interessant tog han en stor saks frem og klippede artiklen ud. Dette gentog sig under flere film.

Og man forstyrrer aldrig en sær mand med en stor, skarp saks! :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » tirs 24. mar 2009 17:55

Kristensen skrev:En af mine venner oplevede engang at en fyr faldt død om under The New York Ripper. Den historie er sgu svær at slå...

En oplevelse man aldrig glemmer... Jeg kender ingen som var til stede, men mon ikke publikum sent glemmer dagen, hvor billetkontrolløren i Folketeatret (der senere blev til Biocenteret) i Odense blev skudt med et oversavet jagtgevær?: http://www.bredalsparken.dk/~drabssageridanmark/html/drabssager_-_1975.html
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 26. mar 2009 14:47

Vang skrev:
Diabolik skrev: :shock: F-O-R-F-Æ-R-D-E-L-I-G-T S-K-R-A-M-M-E-L!!!! Vågner til tider op badet i sved efter underbevidstheden har genkaldt Edward 'min stemme er i overgang og ALT ved mig er forkert' Furlong's forfærdelige piv'-stemme!!!! Ærgerligt, at T-1000 ikke for ram på den lille skiderik!!! :lol: :lol: :lol:

/D

Ja, nogen burde gøre en ende på ham John Connor: http://www.toplessrobot.com/2009/02/10_helpful_suggestions_for_killing_john_connor.php?page=1

Hvilket fantastisk sammentræf. Jeg har lige set på gæstelisten at Edward Furlong er "invitee" på Brussels International Fantastic Film Festival, som jeg skal besøge næste måned. Skal jeg give ham en olfert fra det samlede Uncut-forum?
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tors 26. mar 2009 16:16

Kristensen skrev:
Vang skrev:

/D

Hvilket fantastisk sammentræf. Jeg har lige set på gæstelisten at Edward Furlong er "invitee" på Brussels International Fantastic Film Festival, som jeg skal besøge næste måned. Skal jeg give ham en olfert fra det samlede Uncut-forum?

Hæ-hæ... Nu må vi jo se om der er noget tilbage af ham efter jeg har haft fat i ham til SciFi-Messen i Malmø på lørdag? Ellers vil du sagtens kunne kende ham i Brussel... Det er ham hvis ører er bundet op som to fine tøse-sløjfer!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » fre 27. mar 2009 00:58

Skal du derover? Så må du huske at hilse på Gory-glory redaktionen, der har en stand med bladet. :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
36 indlæg • Side 3 af 3 • 1, 2, 3

Tilbage til Genrefilm