• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
178 indlæg • Side 6 af 12 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12

Indlægaf Mads » lør 22. mar 2008 02:21

Imponerende, og så ser det endda ud til at være den ægte vare, ikke de billige bootlegs der er i omløb. Er selv godt igang med at sikre mig de Celestial/IVL DVDer der er de vigtigste for mig, der er jo en del af dem der forlængst er OOP.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 22. mar 2008 02:36

Mads Jensen skrev:Imponerende, og så ser det endda ud til at være den ægte vare, ikke de billige bootlegs der er i omløb. Er selv godt igang med at sikre mig de Celestial/IVL DVDer der er de vigtigste for mig, der er jo en del af dem der forlængst er OOP.

Uhh, den gamle diskussion, hvilke Zoke (eller rettere hvilket Zoke), der er bootlegs :lol:

De originale Celestial dvd'er kan jo iø ikke klandres for at være specielt dyre i forhold til alm. danske dvd'er. De ligger på ca. HK$80.

Og ja, imponerende M.A.!! (dog gir jeg helt MIA MAUZ ret [en samler alle exrental-samlere har været oppe imod på eBay!!] da han her den anden dag skrev til mig på Cinehound: Det er ikke kvantiteten, der gælder, men kvaliteten! :D ). Ahm, det betyder dog ikke, at jeg ikke har en masse lort i samlingen. :? :? :mrgreen:

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 22. mar 2008 02:46

Jack J skrev:Uhh, den gamle diskussion, hvilke Zoke (eller rettere hvilket Zoke), der er bootlegs :lol:

Jack, var ikke specielt Zoke jeg hentydede til, det var nærmere de boot udgaver der er kopier af IVL udgivelserne. De kan være ret svære at skelne fra originalerne, men en god tommelfingerregel er at de ikke har slipcase. Og så er de typisk DVD-5 og ikke DVD-9 som de rigtige IVL skiver.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » lør 22. mar 2008 02:53

Nåååh, okay. 8)

Celestial holdt iø også selv op med at lave slipcase'erne et godt stykke inde i udgivelserne, både på dvd og vcd. Fx har mine SEEDING OF A GHOSE og BEWITCHED kun alm. kassette (hvilket selvfølgelig kunne være, fordi de var bootlegs, men jeg har købt dem hos Dddhouse, som ikke sælger bootlegs).

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » lør 22. mar 2008 03:02

Ja der gik sparegris i udgivelserne hen ad vejen, mener de holdt op med at lave slipcases omkring slutningen af 2005..
Ang. fake Celestial udgivelser.. En anden tommelfingerregel er at bootudgivelserne er kode 0, de rigtige er selvf kode 3.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Morbid Angel » lør 22. mar 2008 04:39

Det er selvfølgelig ikke bootlegs de fleste er købt hos CDWow og DDDHouse, har samlet helt fra starten og køber løbende udgivelserne, dog samler jeg kun de genrer der har min interesse som: Kung Fu, Wuxia, Horror, Sexplotation, Action og nogle komedier, har holdt mig væk fra Hungmei Opera, Drama og Kærlighed.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Morbid Angel » lør 22. mar 2008 04:41

Jack J skrev:Og ja, imponerende M.A.!! (dog gir jeg helt MIA MAUZ ret [en samler alle exrental-samlere har været oppe imod på eBay!!] da han her den anden dag skrev til mig på Cinehound: Det er ikke kvantiteten, der gælder, men kvaliteten! :D ). Ahm, det betyder dog ikke, at jeg ikke har en masse lort i samlingen. :? :? :mrgreen:

Jack

Jeg har også en masse lort i samlingen, men selv syntes jeg de har en vis kuriøs værdi for mig og jeg har aldrig købt en film jeg ikke havde lyst til at se :lol:
Men med en samling på 3500 DVD'er så er pladsen og tiden til at få set skidtet det største problem.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tirs 25. mar 2008 23:37

UNTOLD STORY (aka Bunman) er blevet genudsendt i tyskland i en ltd-udgave på 3000, hvor man får spisepinde med!!! Velbekomme! (filmen handler som bekendt om en restaurant-ansat, der i Macau slagtede en familie og serverede dem for kunderne).

Se scans af box osv. her:

http://dvd.forumcommunity.net/?t=1245478

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » ons 26. mar 2008 08:22

Jack J skrev:UNTOLD STORY (aka Bunman) er blevet genudsendt i tyskland i en ltd-udgave på 3000, hvor man får spisepinde med!!! Velbekomme! (filmen handler som bekendt om en restaurant-ansat, der i Macau slagtede en familie og serverede dem for kunderne).

Se scans af box osv. her:

http://dvd.forumcommunity.net/?t=1245478

Jack

Er den uncut?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » ons 26. mar 2008 09:05

Morbid Angel skrev:Er den uncut?

Jeps. Den er identisk med Tai Seng-udgaven, blot er den i amamorfisk bredformat. Hvis man er ligeglad med boksen, så kan den osse købes løs til sølle 6 euro hos D&T:

http://shop.dtm.at/product_info.php?pro ... 0b425c5234

Min info har jeg fra ADG:
http://adg.invisionzone.com/index.php?showtopic=303
jeg har ikke købt den selv (jeg har Tai Seng-udgaven).

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » fre 4. apr 2008 04:18

Der burde altså være flere dvd-udgivelser med flyvende-hoved-med-indvoldene-dinglende-frit-film, end der er!!!

KRASUE GRAHAILUEAD
Billede

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 16. apr 2008 01:54

Mondo Macabro-nyheder:

QUEEN OF BLACK MAGIC (her er der også et hoved der flyver uden krop!) rammer endelig gaden den 27. maj!

Her den belgiske poster/videocover, som begge har fundet et nyt hjem udenfor Belgien 8) 8)
Billede

De efterfølgende udgivelse bliver JAKA SEMBUNG (aka The Warrior) (med Barry Prima!) efterfulgt af den filippinske SNAKE SISTERS og Mondo Macabros første egenproduktion, den pakistanske HELL'S GROUND (aka ZIBAHKHANA).

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 16. apr 2008 17:29

Billede
"hey gwailo, hva' med om du og dine hoveder flyver over i indo/fillipino-tråden istedet?"

http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php?t=881
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 16. apr 2008 17:57

Vi har en indo/filipino-tråd? Billede

Billede

EDIT: Okay, onde Sifu, jeg har fundet den nu! Der var nogen, der havde gravet den ned omme i baghaven, men jeg har vasket den af (og smækket et ekstra titel på), den lugter lidt af forrådnelse, men er ellers næsten som ny:

http://www.forum.uncut.dk/viewtopic.php?p=5016#5016
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 16. apr 2008 19:08

"Buddha be praised!"

(...jeg ser bestemt også frem til QUEEN OF BLACK MAGIC på DVD, har ikke set filmen siden jeg sendte min sjældne Benelux VHS til Slagelse for adskillige år siden!)
Brugeravatar
Mads

ForegåendeNæste

Skriv et svar
178 indlæg • Side 6 af 12 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12

Tilbage til Genrefilm