- The Pink Panther
- Taking of Pelham 123 (den originale, seføli!)
AvatarDK skrev:All of the Emanuelle series will come along in 1000 copies limited edition releases, the last release will have a documentary and a hard box that will keep all of the series as a collection
Tænk dig, udvidede scores til alle (Fidencos) Emanuelle film samlet i en boks ! Håber det så rent faktisk bliver til noget og Beat Records ikke er blevet ramt af den finansielle krise for hårdt.
Jack J skrev:Skøtt skrev:A Clockwork Orange - Walter & Carlo
AvatarDK skrev:AvatarDK skrev:All of the Emanuelle series will come along in 1000 copies limited edition releases, the last release will have a documentary and a hard box that will keep all of the series as a collection
Tænk dig, udvidede scores til alle (Fidencos) Emanuelle film samlet i en boks ! Håber det så rent faktisk bliver til noget og Beat Records ikke er blevet ramt af den finansielle krise for hårdt.
Beat Records har så nu faktisk annonceret den første i serien, Black Emanuelle:
http://www.beatrecords.it/shop.asp?ling ... scita=prox
Diabolik skrev:Har du fået den købt??? I Helvete, hvor er den go'... Meget a la Zombie Holocaust med et stænk Emanuelle and the Last Cannibals!!!!!
Skøtt skrev:Jeg har lavet en podcast med filmmusik i forbindelse med en ny plade. Den kan hentes gratis som mp3 eller via Itunes:
Vang skrev:Skøtt skrev:Jeg har lavet en podcast med filmmusik i forbindelse med en ny plade. Den kan hentes gratis som mp3 eller via Itunes:
Flot track fra din nyeste skive. Lyder som en blanding af Cocteau Twins og Jan Hammer. Jeg kan godt se tracklistingen inden iitunes, men der er altså kun det ene track, som er dit. Jeg ville selvfølgelig gerne høre resten af podcastet. Gad vide, hvad jeg gør forkert.
Skøtt skrev:Som det er med Podcast - det ligger i én lang pølse ligesom et radioprogram. Det er altså sammenredigeret til ét langt track. Det er en måde hvorpå man undgår at skulle sikre individuelle rettigheder til en sådan 'mix-udgivelse', og stadigvæk gøre det lovligt (dvs der afregnes efter stikprøver, ligesom radiostationer i USA). Så det er et mix. Jeg har bare sat nummer på, men det burde egentligt være tidskoder, så man kan hoppe frem til et bestemt track.
Vang skrev:Podcastdataen er at 'programmet' varer 36:47. Når jeg dobbeltklikke på filen åbner den godt nok. Men nulstiller, når dit eget nummer (Twentytwohundred fra "Ylajaji"), som åbenbart åbner podcastet er kørt efter 4:25. Meget sært.
Diabolik skrev:Har du fået den købt??? I Helvete, hvor er den go'... Meget a la Zombie Holocaust med et stænk Emanuelle and the Last Cannibals!!!!!
Tilbage til Filmens virkemidler
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst