Så vidt jeg husker, skriver Bruun faktisk på sit site, at dét er det eneste sted, man kan købe bladet! Hah.
Jeg checkede lige dit link og de skriver, at der oprindeligt blev importeret 300 ex. Er der nogen, der ved, hvor stort oplaget var i alt?
Skøtt skrev:Det gamle videotronica var streaming af kortfilm. Det blev fældet af Kodas afregningssystemer i en tidlig fase. Så nu er det bare mit firma.
Skøtt skrev:Mht filmen, så er vinklen jo ikke at fortælle om Sverre som person, men at fortælle om hans værker og de genrer han bevæger sig i.
Skøtt skrev:Der findes masser af info om Sverre rundt omkring - bla Jan Bruuns hjemmeside: http://home.online.no/~janbruun/shk/
Jack J skrev:Så vidt jeg husker, skriver Bruun faktisk på sit site, at dét er det eneste sted, man kan købe bladet! Hah.
Jeg checkede lige dit link og de skriver, at der oprindeligt blev importeret 300 ex. Er der nogen, der ved, hvor stort oplaget var i alt?
Ovesen skrev:Jeg har en kopi af hele udsendelsen, men den er ikke i særlig god kvalitet. Jeg fik kopien af en medarbejder på TV STOP, mener jeg ? -Eller måske var det Jack J. ? Det er mange år siden. Under alle omstændigheder vil jeg gerne hjælpe til, evt med en digitalisering af min egen kopi (som helst ikke forlader hjemmet).
MVH Ovesen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst