Har 33 af deres film på blu-ray derfra og der er mere på vej til at blive udgivet.
 Har 33 af deres film på blu-ray derfra og der er mere på vej til at blive udgivet.

HenrikL skrev:Jeg troede alle 17-18 film med Spencer og Hill var ude på dvd. Jeg ejer i alt fald 17 af deres fælles film. Mht. det de lavede hver for sig er jeg i tvivl.

AvatarDK skrev:Nu siger i dvd, men vi lever i 2017 så var det ikke blu-rays man skulle gå efter ?
Man kan få en fin hurtig samling her:
https://www.amazon.de/Bud-Spencer-Teren ... B013SBJUK8
20 film på blu-ray. Det er så ikke alle der er engelskvenlige og danskvenlige er de jo selvfølgelig slet ikke.
De er meget glade for Spencer/Hill i TysklandHar 33 af deres film på blu-ray derfra og der er mere på vej til at blive udgivet.
Ved ikke lige hvad der er ude på dansk vhs der ikke er på dvd eller blu-ray allerede.

potpotdk skrev:HenrikL skrev:Jeg troede alle 17-18 film med Spencer og Hill var ude på dvd. Jeg ejer i alt fald 17 af deres fælles film. Mht. det de lavede hver for sig er jeg i tvivl.
Du henrik
Du skal på jagt jeg har 42 dvder med Spencer og Hill med dansk undertekst
Og så lucky Luke serien med Hill del 1 og 2

HenrikL skrev:Under alle omstændigheder er jeg i tvivl om, hvor meget Blu-ray kan forbedre billedkvaliteten i disse gamle Spencer og Hill film.
 Når det bliver gjort rigtigt er der en verden til forskel på SD og HD.
 Når det bliver gjort rigtigt er der en verden til forskel på SD og HD.

HenrikL skrev:Fine sager med Gemma, Italiens svar på Burt Lancaster.

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster