• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Hjælp mig med at huske hvad filmen hedder...

Indlægaf Gaunts Ghost » søn 15. aug 2010 13:41

Hej

Jeg har i mange år fulgt med her på Uncut og til tider også på forummet. Uncut ahr været en fantastisk kilde til film inspiration og er et regulært lille guldkorn for os som ønsker mere end blot ligegyldigt mainstream.

Indtil nu har det ikke været nødvendigt for mig at benytte forummet, men nu er dagen oprindet. For selvom jeg har fulgt Uncut og forumemts anbefalinger og set rigtig mange film, mangler jeg stadig en del og der er en jeg ikke kan finde.

Som barn så jeg en film som interesserede mig, min hukommelse er desværre så elendig at jeg ikke længere husker hvad filmen hed eller ret meget mere end slutningen.
Filmen slutter nemlig med at hovedpersonen står i et springvand mens en masse mennesker springer på ham. Jeg troede måske først det var en zombie-film, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt så sikker på dette mere.

Så når alt kommer til alt husker jeg blot at filmen ender med en person som står i et springvand, formentlig i et indkøbscenter, men han bliver angrebet/overfaldet.

Er det noget der får nogle klokker til at ringe, eller har min hukommelse mon spillet mig et puds?
Gaunts Ghost

Indlægaf gorzelak » søn 15. aug 2010 22:09

Forespørgslen vil jeg overlade til de mere kyndige, vil blot lige sige velkommen til forummet og så i øvrigt takke for roserne på vegne af uncutterne!
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 19. aug 2010 02:21

Zombier og springvand? Kommer til at tænke på "Dawn of the Dead", men husker ikke et decidert springvandsøjeblik. På trods af at jeg har set filmen tyve gange. How sick is that!?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tors 19. aug 2010 10:16

Tænker også på swimmingpoolfinalen i Shivers: (spoilers): http://www.youtube.com/watch?v=BUdyX71jFYA&feature=related og http://www.youtube.com/watch?v=hsDhtNLZQ1M&feature=related
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Ovesen » tors 19. aug 2010 16:48

Første tænkte jeg også på Dawn.... Der er nemlig et springvand i indkøbscentret (selv om du ikke kan huske det Vang), men Shivers lyder mere rigtigt. Det er godtnok et moderne boligkompleks, men det kan minde lidt om et indkøbscenter.
"The boat can leave now. Tell the crew"
Brugeravatar
Ovesen

Geografisk sted: Interzone
  • Hjemmeside

Indlægaf Staal » man 13. sep 2010 14:56

Jeg erindrer en scene med et indkøbscenter og et springvand. Det har nok været i Dawn som i nævner. (Hvis det da er den, hvor en gruppe afskærmer sig i et indkøbscenter og har en skydegal nabo?)
Staal

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Skøtt » man 13. sep 2010 16:57

Staal skrev:skydegal nabo?)

Ahem, det er vist i den nye Dawn... Passer også med et overfald i springvand, mener jeg.

I den gamle er der ingen nabo - og intet angreb i springvandet - Tom Savini eller en af den andre bikere falder dog ned i det...

Jeg tror du har overrumplet folk ved at skrive at du så filmen "som barn".
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 13. sep 2010 17:47

Skøtt skrev:
Jeg tror du har overrumplet folk ved at skrive at du så filmen "som barn".

Jeg tænte det samme, men den nye er jo fra 2004, så hvis han så den som 10-12-årig, kunne det jo nemt være den. :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Skriv et svar
8 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm