• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Slasherfilmen Madman

Indlægaf Lone wolf » tirs 3. aug 2010 00:23

Har filmen om den gale morderen i skogen "Madman" noen gang sett dagens lys i den danske vhs-jungelen?

Da jeg har aldri sett/hørt noen har den, heller ikke insticket til filmen.

Kan noen der ute svare på det, bekrefte det og evt. legge ut bilde av insticket hvis den fins??

På forhånd takk, kjære nabovenner.

Mvh

Lone wolf
Lone wolf

Indlægaf Mads » ons 4. aug 2010 07:48

Den er udsendt på video af ABCollection med titlen Madman. Coveret har omtrent samme artwork som den amerikanske plakat.

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Diabolik » ons 4. aug 2010 13:39

Som Mads rigtig siger, så ligger det danske VHS-artwork meget op af artworket til den amerikanske plakat... Her er et 'promotion'-cover fra AB-Collections oversigtskatalog, nr. 7:
Billede
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Thomsen » ons 4. aug 2010 13:43

Som en ligegyldig sidebemærkning, så kommer den iøvrigt ud på dvd i efteråret fra Code Red.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Lone wolf » ons 4. aug 2010 16:09

Thomsen skrev:Som en ligegyldig sidebemærkning, så kommer den iøvrigt ud på dvd i efteråret fra Code Red.

Er klar over at Code Red gir filmen ut men de tekster ikke sine filmer :evil:

Siden jeg er avhengig av tekster så derav jeg etterlyser etter en tekstet utgave av filmen (uncut selvsagt!). Den norske er som vanlig sensurert.

Får forsøke å få tak i den danske og får håpe jeg har hellet med meg en dag, smile.

Til de som la ut bildene, takk!! :)

Da vet jeg at den er gitt ut i den herlige vhs-uten-sensur-med-tekster landet! 8)
Lone wolf

Indlægaf Thomsen » ons 4. aug 2010 19:38

Jeg er helt enig i, at det er irriterende, at nogle selskaber (Code Red, Anchor Bay m.m.) ikke putter undertekster på deres udgivelser. Jeg synes tit, at jeg må sidde og "spole tilbage" og skrue ekstra op, fordi der er en eller anden replik, der er gået tab i støj.

Men når det er sagt, så er den økonomiske situation for mange af de små selskaber også sådan nu, at vi vist efterhånden skal være glade, bare de udgiver noget. :?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Diabolik » ons 4. aug 2010 21:18

Thomsen skrev:Jeg synes tit, at jeg må sidde og "spole tilbage" og skrue ekstra op, fordi der er en eller anden replik, der er gået tab i støj.

Det er fordi du både er gammel og åndsforstokket... Der er intet i vejen med udgivelserne!!! :lol: :lol: :lol: Aflevér venligst alle dine plakater herude, inden du af vanvare kommet til at give dem til Kirkens Korshær!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Skriv et svar
7 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm