• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
15 indlæg • Side 1 af 1

Diller-horror...

Indlægaf El Schnaflos » man 11. jan 2010 13:57

Det er (naturligvis) ikke gået min næse forbi at der de seneste år nærmest har været et regulært boom inden for kønsorgans-relaterede genrefilm. Vi husker jo allesammen, med tårevæddede øjne (enten pga. fantomsmerter eller grin), tilbage på, mere eller mindre, klassiske diller/tissebøf scener i f.eks. Street Trash, Cannibal Holocaust, Tokyo Gore Police, Beyond Re-animator, Kondom des Grauens, Guts of a Beauty, Naked Blood osv. osv. For slet ikke at tale om Edward Penishands...

Jeg tænker dog på film hvor kønsorganerne nærmest er blevet hoved"personen", og har en mere, skal vi sige, fremtrædende rolle.
Her tænker jeg umiddelbart på:

One Eyed Monster
Bad Biology
Teeth
Sexual Parasite: Killer Pussy

Nogen der kender til flere film, inden for denne subgenre?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 11. jan 2010 14:54

I den indonesiske film LADY TERMINATOR er der en ond hav-dronning, som har en slange "deroppe", som gør det af med stakkels mænd, når de stikker deres egen "slange" op. Senere blir hun selv til en ånd, der i form af en slange trænger op i en anden kvinde, hvorved kvinden (naturligvis) bliver til en usårlig dræber-robot.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » man 11. jan 2010 15:08

Det lyder sgu' som et godt bud. Lady Terminator (og Dangerous Seductress, Double Bill) er nu købt.
Senest rettet af El Schnaflos man 11. jan 2010 18:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 11. jan 2010 15:21

Der er også en nasty scene i Takashi Miikes japanske VISITOR Q, hvor en mand får problmer, da han pludselig sidder fast i en kvinde (eller er det et lig? Det er næsten 10 år siden, jeg så den, så det kniber med detaljerne). Men den er i alt fald ekstrem.

http://asian-horror.benitronic.com/asia ... tor-q.html
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » man 11. jan 2010 18:06

Jack J skrev:Der er også en nasty scene i Takashi Miikes japanske VISITOR Q, hvor en mand får problmer, da han pludselig sidder fast i en kvinde...

Der er faktisk en lignende scene i Miikes "Gozu" ("Gokudô kyôfu dai-gekijô: Gozu"). Hvorfor han sidder fast, skal jeg dog ikke afsløre her. 8)
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf El Schnaflos » man 11. jan 2010 18:47

Det er rigtigt. Jeg kan godt huske scenen i Visitor Q, men dén i Gozu får sgu' ikke lige klokkerne til at ringe. Det er også lang tid siden jeg sidst har set den, så det kan jo være den er moden til endnu en gennem-kigning.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Onkel Bonus » ons 20. jan 2010 14:44

Det er vist en fransk film der hedder Baby Blood som har et plot der ligner det i Teeth. Har nogen set den? Mener den er fra 1990. Kan ikke finde den.
Onkel Bonus

Indlægaf Jack J » ons 20. jan 2010 15:47

Onkel Bonus skrev:Det er vist en fransk film der hedder Baby Blood som har et plot der ligner det i Teeth. Har nogen set den? Mener den er fra 1990. Kan ikke finde den.

Øh, hvor har du da kigget? Den er både listet på IMDb og kan købes fra Amazon for 6-7 dollars.

http://www.amazon.com/Baby-Blood-Christ ... 992&sr=1-1

http://www.imdb.com/title/tt0096871/

Der er en trailer på Amazon-siden og den ser sgu spændende ud.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 20. jan 2010 15:47

Onkel Bonus skrev:Det er vist en fransk film der hedder Baby Blood som har et plot der ligner det i Teeth. Har nogen set den? Mener den er fra 1990. Kan ikke finde den.

Har den på DVD. Hæderlig, men lidt sløv i optrækket. Købte den efter Chas Baluns skamros af filmen.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 20. jan 2010 15:48

Vang skrev:

Har den på DVD. Hæderlig, men lidt sløv i optrækket.

De inkluderede åbenbart ikke optrækket i traileren. :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » ons 20. jan 2010 22:45

Den må jeg da vist hellere tjekke ud.

Så iøvrigt genindspilningen af It's Alive. Som så mange andre remakes, er det en trist omgang.

Har også Born og Grace liggende, der efter sigende ikke bør vises til vordende mødre. Har nogen set dem?
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » lør 23. jan 2010 12:54

I South Park-afsnittet A Million Little Fibers tager Oprahs kønsorganer en masse mennesker som gidsler. Det er mildest talt... bizart...
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » søn 24. jan 2010 14:52

El Schnaflos skrev:Har også Born og Grace liggende, der efter sigende ikke bør vises til vordende mødre. Har nogen set dem?

Jeps Grace kunne jeg ret godt lide. God indiehorror.

/K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » søn 24. jan 2010 22:44

Den vil jeg glæde mig til. Kan da iøvrigt afsløre at "Born", efter min ydmyge mening, ikke er værd at bruge tid på
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Anders » man 25. jan 2010 11:12

Skøtt skrev:I South Park-afsnittet A Million Little Fibers tager Oprahs kønsorganer en masse mennesker som gidsler. Det er mildest talt... bizart...

Det er et fabelagtigt afsnit. Ikke mindst pga. Oprah's kønorganers accenter. xD
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Skriv et svar
15 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm