• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Søger titel på hjemsøgt hus-film

Indlægaf Gizmo » ons 18. nov 2009 14:03

Jeg har fået en forespørgsel fra en af mine blog-læsere, der leder efter en hjemsøgt hus-film, som vedkommende har set på tv midt i 90'erne. Her er beskrivelsen af handlingen...

"Det er en familie der er flyttet ind i et hus på landet, hvor manden nogen gange ser en skikkelse i et af loftet vinduer, samtidigt er der også en dør til loftet som konstant går op af uforklarlige årsagen.
Og det sidste jeg kan huske er at han bliver fanget en fælde han selv laver, hvor han hænger på hovedet og et monster så angriber ham.."

Jeg skal ikke afvise, at jeg har set sådan en film, men kan umiddelbart ikke komme med et bud. Så måske kan I hjælpe?
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Re: Søger titel på hjemsøgt hus-film

Indlægaf Vang » tors 19. nov 2009 10:53

Gizmo skrev:Jeg har fået en forespørgsel fra en af mine blog-læsere, der leder efter en hjemsøgt hus-film, som vedkommende har set på tv midt i 90'erne. Her er beskrivelsen af handlingen...

"Det er en familie der er flyttet ind i et hus på landet, hvor manden nogen gange ser en skikkelse i et af loftet vinduer, samtidigt er der også en dør til loftet som konstant går op af uforklarlige årsagen.
Og det sidste jeg kan huske er at han bliver fanget en fælde han selv laver, hvor han hænger på hovedet og et monster så angriber ham.."

Jeg skal ikke afvise, at jeg har set sådan en film, men kan umiddelbart ikke komme med et bud. Så måske kan I hjælpe?

Måske en af disse: http://www.imdb.com/title/tt0094730/, http://www.imdb.com/title/tt0117717/?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Re: Søger titel på hjemsøgt hus-film

Indlægaf Gizmo » tors 19. nov 2009 11:28

Fantastisk, jeg tror, at det kunne være den svenske BESÔKARNA. Mange tak for hjælpen.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm