Mads skrev:Du burde virkelig unde dig selv at se Masque of Red Death i en bedre udgave end på den danske VHS, Jack. Det er jo en vild flot film, men pan/scan og blødende farver gør den ikke rigtig retfærdighed, synes jeg.
Jack J skrev:Mads skrev:Du burde virkelig unde dig selv at se Masque of Red Death i en bedre udgave end på den danske VHS, Jack. Det er jo en vild flot film, men pan/scan og blødende farver gør den ikke rigtig retfærdighed, synes jeg.
Tak for tippet, Mads. Og jeg HAR skam bestilt den hjem på blu-ray for en uges tid siden.
Jeg har bestilt UK-udgaven fra imusic.dk, men det tager lidt tid - jeg gætter på, at de ikke havde den på lager.
Jeg så tre trailere efter at have set båndet, og jeg kunne godt se, at DK-båndet slet ikke yder den retfærdighed.
Jack J skrev:Okay, tråde i forummer, hvor man nævnte ALLE de film, man ser, er lidt ... bob-bob-bob ... man orker det næsten ikke. Men man kan jo nævne et par stykker engang imellem. Og jeg har netop endelig - ENDELIG - fået set Roger Cormans THE MASQUE OF THE RED DEATH. På dansk ex-rental-video som "Dødsmasken".
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Okay, tråde i forummer, hvor man nævnte ALLE de film, man ser, er lidt ... bob-bob-bob ... man orker det næsten ikke. Men man kan jo nævne et par stykker engang imellem. Og jeg har netop endelig - ENDELIG - fået set Roger Cormans THE MASQUE OF THE RED DEATH. På dansk ex-rental-video som "Dødsmasken".
Er det den der bruger Boris Karloffs Mumien på omslaget, eller er der en anden rental?
Mads skrev:Du burde virkelig unde dig selv at se Masque of Red Death i en bedre udgave end på den danske VHS, Jack. Det er jo en vild flot film, men pan/scan og blødende farver gør den ikke rigtig retfærdighed, synes jeg.
Jack J skrev:Jeg optog den fra TV4 engang i 90'erne, og den er så dårlig, at jeg IKKE har tænkt mig at opgradere, selv hvis jeg skulle falde over en 5-kroners-dvd!
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Jeg optog den fra TV4 engang i 90'erne, og den er så dårlig, at jeg IKKE har tænkt mig at opgradere, selv hvis jeg skulle falde over en 5-kroners-dvd!
Jeg gav lidt over 6 kroner for den, og jeg føler mig snydt
Heldigvis fik jeg ved samme sælger nogle ok punk CD’er til samme pris, desværre var der også noget Ska i mellem, men det ryger ud
Jack J skrev:
Er ska ikke osse så'n slags punk?
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:
Jo, men det er den type punk, jeg ikke kan fordrage
Jack J skrev:Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:
Jo, men det er den type punk, jeg ikke kan fordrage
Men Samhain kan du li', hva'. Jeg købte et (vist nok to) af deres bånd tilbage i 80'erne - omend fra den senere produktion, hvor de hed Desexult. "Fat boys wanna rock" eller noget. Måske var det på tide at finde lortet frem og sælge dem. Går de monstro for ordentlige penge nu til dags?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster