Fine film. Public Enemy skulle være en god film. Mangler den i min James Cagney laserdisc samling
Har selv fundet en del det sidste stykke tid men ikke så meget der passer ind i min egen samling. Så det meste er blevet solgt igen.
Gramm skrev:Fine film. Public Enemy skulle være en god film. Mangler den i min James Cagney laserdisc samling
Har selv fundet en del det sidste stykke tid men ikke så meget der passer ind i min egen samling. Så det meste er blevet solgt igen.
Gramm skrev:Tænkte på andet med bibliotekerne, hvad skete der med alle lydbøgerne på kassettebånd , da det hele skiftet til cd'er, mp3? Jeg var ivrig lytter af diverse gyser Lydbøger som barn og det kunne være ret fedt at finde nogle af dem igen.
Gramm skrev:Okay, det er bare underligt men jeg tænker nok de blevet solgt i de forskellige biblioteker på deres udsalg.
Jeg husker tydeligt i 90erne i mit lokale bibliotek der havde et kælder rum der en gang imellem blev fyldt op med bøger, tegneserie og cd'er der skulle sælges. Men købte jeg nået, nej
Gramm skrev:Lyder skønt,
nu når vi er kommet på plads i Bogense , må jeg da heller få tjekket det lokale bibliotek også.
Hvem ved det kan jo være de har det samme.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster