Jeg har to betamax-maskiner, men desværre virker de ikke mere. Måske skal de bare renses, men jeg har hørt, at det er en større sag. Mere besværligt end ved vhs. Har du selv prøvet at rense en betamax?
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Jeg har brugt en radio tv tekniker til at ordne mine betamax de par gange der var brug for det. Det var kostede lidt(1500kr og 1700kr), har fået ordnet min første pal afspiller, plus min NTSC afspiller men efter det kørte de som nye. Han bor på Fyn som jeg gør. Så det var nemt fordi han hentede betamaxne og leveret dem når de var ordnet.
Kan det passe at denne udgivelse er en af de mere sjældne eller ?? Mener jeg har læst at de skulle det være. Kan godt være jeg husker forkert. En anden ting er at jeg ikke kan huske om det fra en byttehandel jeg har fået fat i den. Men den er dukket op da jeg ryddet op i samlingen.
Alting er jo efterhånden sjældent, hvad angår vhs. Det er jo ikke noget, man bare går ned i OBS eller Bilka og køber mere. "Helvedes forgård", vil jeg personligt mene, er halvsjælden, men ikke super sjælden. Jeg har selv to eksemplarer. Men det er ikke en, man får smidt i hovedet hele tiden. Det er iø en fed film. Og hvis jeg husker ret, er den i letterbox.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Det jo det Jack, her i Bogense bliver der ikke solgt vhs i genbrugsene men der er da lidt på det lokale kræmmermarked, men desværre ikke rigtig nået spændende. men ja det er en rigtig fed film.
Jeg vidste ikke Fleksnes serien var så sjov. Fik 2 VHS fra serien i en støre byttehandel. Og den er SQU sjov. Så nu går jagten ind på de andre. Den kørte vel i tv'et i 70erne ??
Jo, Fleksnes kørte på dansk tv i 70'erne. Jeg kan ikke huske lige præcist hvornår. Og jeg har ikke rigtig genset den, ud over en enkelt genudsendelse for mange år siden (sikkert i 80'erne eller 90'erne). Jeg er vist aldrig faldet over de bånd.