• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Hævner-box

Indlægaf Gynther Meyer » ons 4. jul 2007 15:47

Jeg overvejer at købe bedre versioner af mine Vengeance-film, Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Lady Vengeance. Hos play.com har man henholdsvis en britisk og en amerikansk box. Den britiske indeholder 6 disks, og versionen af Lady Vengeance er dir's cut-udgaven i delvis s/h. Men Play.com giver ikke info om den amk. box. Er der nogen der ved om den også indeholder det samme extramateriale, og antal disks?? Og er det i virkeligheden de koreanske dvd'er man skal ha? Den koreanske udgave af Lady V. indeholder begge udgaver, men med mindre billedkvaliteten er meget bedre behøver jeg den ikke, da jeg har den alm. farveversion. What a fucking dilemma! Har nogen af jer købt nogle af boxene??
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Re: Hævner-box

Indlægaf mikkelsvendstrup » ons 4. jul 2007 22:19

Gynther Meyer skrev:Jeg overvejer at købe bedre versioner af mine Vengeance-film, Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Lady Vengeance. Hos play.com har man henholdsvis en britisk og en amerikansk box. Den britiske indeholder 6 disks, og versionen af Lady Vengeance er dir's cut-udgaven i delvis s/h. Men Play.com giver ikke info om den amk. box. Er der nogen der ved om den også indeholder det samme extramateriale, og antal disks?? Og er det i virkeligheden de koreanske dvd'er man skal ha? Den koreanske udgave af Lady V. indeholder begge udgaver, men med mindre billedkvaliteten er meget bedre behøver jeg den ikke, da jeg har den alm. farveversion. What a fucking dilemma! Har nogen af jer købt nogle af boxene??

Så vidt jeg ved er overførslerne i den nye britiske boks, de absolut bedste på markedet.

/Mikkel
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » tors 5. jul 2007 16:14

Det lyder lovende! Thanx. Så vidt jeg kan se er 28£ på Play.com det billigste sted at købe den.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Skriv et svar
3 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm