• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
129 indlæg • Side 6 af 9 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 20:33

Mads Jensen skrev:Ser godt ud Jack, ville dog ønske at de også havde titler af ældre dato. Udover SB titlerne er der vist ikke så meget at komme efter

Jeg regnede lidt på det og med de "almindelige" SB-titler kan man spare lidt ved at købe (hvad jeg tror er) Kina-udgaverne. 2 SB-DVD'er fra Dddhouse koster fx ca. 140 kr. inkl. porto, men herfra kan man få dem til 100 kr. Jeg har dog ikke set nogle af de kinesiske DVD'er og ved ikke om kvali er lige så god som dem fra Hongkong.

Her fx THE GOLDEN SWORD:

Billede

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 3. jan 2008 22:07

Har godt hørt om de der mainland udgaver (selskabet hedder 'Zoke'), de er ganske rigtigt billigere end IVL udgaverne. Der har dog været lidt spekulationer omkring om det er bootlegs:
http://kungfucinema.com/forums/showthread.php?t=3343
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 22:12

Så kan jeg oplyse, at det IKKE er bootlegs! Det er helt legitime DVD'er! De er blot billige fordi... de er fra Kina. Jeg har selv A BETTER TOMORROW fra Zoke og kvali er fin-fin. Jeg købte dem samlet fra Buyoyo til 69 HK$!!!

Jeg vidste bare ikke, at det også var dem, der stod for SB-titlerne.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 3. jan 2008 22:17

yesyes, men som Linn skriver i tråden findes der åbenbart bootleg udgaver af Zoke's DVDer i omløb (dermed ikke sagt at dem du har fundet på eBay ER boots..)
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » tors 3. jan 2008 22:20

Re: KING BOXER
Jack J skrev:Jeg tror, det er W/M. Fullscreen + eng. dub naturligvis.

Hedder den så 'Karatebanden'? Har selv haft en W/M vhs med titlen KING BOXER, men det var Lo Lieh filmen (=FIVE FINGERS OF DEATH).
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 22:21

Mads Jensen skrev:yesyes, men som Linn skriver i tråden findes der åbenbart bootleg udgaver af Zoke's DVDer i omløb (dermed ikke sagt at dem du har fundet på eBay ER boots..)

Ahh, på den måde! (hvilken tråd?).

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 3. jan 2008 22:23

Jack J skrev:
Mads Jensen skrev:yesyes, men som Linn skriver i tråden findes der åbenbart bootleg udgaver af Zoke's DVDer i omløb (dermed ikke sagt at dem du har fundet på eBay ER boots..)

denne her:
:wink:
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 22:23

Mads Jensen skrev:Re: KING BOXER

Hedder den så 'Karatebanden'? Har selv haft en W/M vhs med titlen KING BOXER, men det var Lo Lieh filmen (=FIVE FINGERS OF DEATH).

Ha ha, puhh-ha!! :oops:
Det ER Five fingers of death/King Boxer jeg mente. Øv!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 3. jan 2008 22:24

Mads Jensen skrev:
Jack J skrev:

denne her:
:wink:

Takker.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 3. jan 2008 22:43

Jack J skrev:
Mads Jensen skrev:Re: KING BOXER

Ha ha, puhh-ha!! :oops:
Det ER Five fingers of death/King Boxer jeg mente. Øv!

Jack

Ha, ja det er også en superfed film! Også lidt forvirrende med to film der begge hedder KING BOXER. FIVE FINGERS OF DEATH var iøvrigt den første 'Eastern' der kom i dansk biografdistribution, under titlen 'Karatekongen'!

edit: ..og Ibzen har den danske plakat 8)

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf knockabout » tors 7. feb 2008 20:26

Hehe, ja det hele er temmeligt forvirende..

Og så hjælper det jo heller ikke, at 3 måder efter "Karate-Kongen" havde biografpremiere, så havde "Dødens Fem Fingre" (som jo var den amerikanske titel på King Boxer) premiere.. Denne tittel dækker dog denne gang over Chu Yuan's The Killer fra 1972...

Go figure :?
knockabout

Indlægaf Mads » tors 7. feb 2008 20:51

Nemlig, og forvirringen bliver jo heller ikke mindre af at den franske plakat (billede tidligere i tråden) til Kung Min's KING BOXER bærer titlen 'Cinq Doigts de la Mort', som direkte oversat betyder.. 'Dødens Fem Fingre'.

Har ikke fået fat i THE KILLER (aka SACRED KNIVES OF VENGEANCE) endnu, og den hører jo desværre til blandt Celestial's manglende Shaw Brothers titler. Ved du om den har været ude på dansk video knockabout?

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf knockabout » lør 9. feb 2008 20:24

Mads Jensen wrote
Ved du om den har været ude på dansk video knockabout?

Jeg har den ikke, så jeg er ikke 100% sikker.. Men jeg mener at den blev udgivet som en del af warner brothers karate film serie!

Men måske kan du hjælpe mig med et andet spørgsmål, blev disse to thailandske film, med goe gamle Sombat Metanee i hovedrollen, nogensinde udgivet på dansk video??

De gik i biograferne som hhv. "Helvedes Engle" (eng.titel: "S.T.A.B.") med bl.a. Greg Morris fra TV-serien Superagenterne i en hovedrolle, samt "Karate Tigeren" (eng.titel: "Tiger Fighting").
knockabout

Indlægaf Mads » lør 9. feb 2008 21:03

knockabout skrev:Jeg har den ikke, så jeg er ikke 100% sikker.. Men jeg mener at den blev udgivet som en del af warner brothers karate film serie!

OK, jeg mener også at have set den (altså kassetten, ikke filmen) fra Warner/Metronome som 'The Killer', men er ikke 100% sikker.
Mindes ikke at være stødt på de to Sombat Metanee film du nævner, kan til gengæld huske at jeg har set THE GOLDEN TRIANGLE ('Det Gyldne Helvede') hvor han spiller sammen med bl.a. Lo Lieh.
Senest rettet af Mads søn 10. feb 2008 00:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf knockabout » søn 10. feb 2008 00:25

Ahh, det gyldne helvede, hvordan kunne jeg glemme den.. Hvis der skulle være nogen som sidder inde med den (eller de andre) vil jeg meget gerne vide det, for om muligt købe/kopiere dem.

For dem der ikke skulle vide det, så var/er Sombat Metanee, sammen med Mitr Chaibancha, thailands første action stjerner. Før Panna Rittikrai overtog action markedet i thailand svingede de to næverne i et hav af romantiske karate film..

Sombat har ifølge wikipedia haft guinness verdensrekord, fordi han er den filmskuespiller der har medvirket i flest film!! Og han laver stadig film idag.. Den surrealistiske Tear of the Black Tiger kan anbefales på det varmeste, hvis man vil se manden i aktion..

Mitr Chaibancha døde desværre alt for tidligt, allerede i 1970 under optagelserne til filmen Insee Thong.. Han døde under et helikopter stunt, ala Jackie Chans i filmen Supercop. Og først EFTER filmen var blevet vist i biografen, havde producenterne anstændighed nok, til at klippe hans faktiske død ud!!!
knockabout

ForegåendeNæste

Skriv et svar
129 indlæg • Side 6 af 9 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til Genrefilm