• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
1217 indlæg • Side 40 af 82 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 82

Indlægaf Anders » man 11. okt 2010 09:03

Skøtt skrev:Jeg fik langt om længe nosset mig sammen, opdrevet og set to film, hvis soundtracks jeg har rålyttet, men aldrig fået set:

Undersøgelse af en borger hævet over enhver mistanke

Billede

La polizia chiede aiuto aka What have they done to your daughters

Billede

... og begge film var som forventet helt mesterlige!

Jeg har i flere år skamlyttet Fantomas' cover af "Investegation of a citizen above suspicion" men har aldrig fået den set. Kunne være man skulle få gjort det...
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Skøtt » man 11. okt 2010 17:44

Anders skrev:
Jeg har i flere år skamlyttet Fantomas' cover af "Investegation of a citizen above suspicion" men har aldrig fået den set. Kunne være man skulle få gjort det...

Det er den helt sikkert værd - billedsiden er virkelig opfindsom (samme kameramand som bl.a. Profondo Rosso), og Gian Maria Volonté's portræt som fascistisk politichef - 'Il Dottore' - er et af de bedste psykopat-portrætter jeg har set på film. Og så har den liiige nøjagtig nok sleaze- og crime-æstetik til at lugte af decideret genrefilm. Og man siger jo ikke nej til par timer i selskab med en halv-afklædt Florinda Bolkan...

Billede

[/quote]
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Anders » man 11. okt 2010 22:53

Uh-la-la! :D
Do you serve food here?
- Best in mexico!
.. I kinda' doubt that!
Anders

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Ynz » tirs 12. okt 2010 08:07

Billede

Stephen Norringtons debut-film Death Machine fra 1994 er i min bog en lille perle indenfor cyberpunkgenren. Killer-robot-amok er temaet. Desværre havde jeg kun set en nedklippet tv-version, men har nu fået fat i dir. cut'et.

Visuelt refereres der mest til James Cameron og især Ridley Scott, men stemningen er meget europæisk og der er en smule af det dér absurde, som kende både fra Jeunet og Caro, såvel som hos tidlig Luc Besson.

Directors cut’et virker mere helstøbt end den korte version som også er ude på DVD i USA. Der er en japansk LD som skulle være små 15 min længere, men den hér 111 min. version er altså Norringtons foretrukne.
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Ed Larsen » tors 14. okt 2010 01:58

Sidst set: THOR THE CONQUEROR. Total trash film - dog ikke uden underholdningsværdi - med Conrad Nichols (RUSH, RAGE). Instruktør Tonino Ricci når nye dybder. Den indledende kampscene mindede mig om Boromirs død fra THE FELLOWSHIP OF THE RING. Synd, at LOTR trilogien var tyve år for sent ude, jeg gad nok have set et italiensk no-budget rip-off! Engelsk salgs-vhs i papetui.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » lør 16. okt 2010 02:15

Jag och lillsyrran såg på

The Jail: The Womens Hell

Billede

Det här var riktigt trash av Bruno Mattei i form av en Women in Prision film från år 2006 som var riktigt bra och bjöd på väldigt mycket gore och naket :)

7/10
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » lør 16. okt 2010 16:04

Så denne sag, en sen nattetime på Tysk tv ARD

En knastør og benhård Fransk Crime med elementer af Sp-We.

Glimrende spil mellem de 2 Handyr, og med den yndige Senta Berger
som det liflige krydderi, der holder spillet i gang

Er der nogen der ved om den har været ude på DK Video?

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Ed Larsen » tirs 19. okt 2010 00:16

Sidst set: CLASH OF THE WARLORDS (1985), indonesisk postapokalypse-film produceret for ingen penge, elendigt redigeret og dubbet, men særdeles underholdende. Slutkampen mellem helten og skurken afgøres med lyssværd (!). Engelsk salgskassette.
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 19. okt 2010 00:20

Ed Larsen skrev:indonesisk

Filippinsk. :wink:

Det er en sequel til filmen W (aka W is War).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 19. okt 2010 00:32

Anmeldelse og info om filmen:
http://bamboogodsandbionicboys.blogspot ... -1984.html
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf rammy » tirs 19. okt 2010 12:47

The Living Dead at Manchester Morgue (aka "Let Sleeping Corpses Lie", "Don't Open the Window") (1978)
Set d.18/10-10
Blu-ray.
42" Plasma.
Dolby Digital 5.1.
For billeder, trailer, billede/lyd ratings og andet fra filmen bliv medlem af Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents på facebook!

Jorge Grau´s forholdsvis oversete zombieklassiker, den spansk/italienske ”No Profanar el Sueño de los Muertos” aka ”The Living Dead at Manchester Morgue” aka ”alt for mange andre titler” er en stemningsmættet og vellykket horror-film med de levende døde som omdrejningspunkt. Grau er tydeligt inspireret af Romero´s mesterværk ”Night of the Living Dead” (1968) mens filmen senere hen har inspireret meget af Lucio Fulci´s arbejde. Heldigvis har ”The Living Dead at Manchester Morgue” sin egen stil og det ligner ikke en dårlig kopivare.
Filmen kæmper med et dræbende, langsommeligt tempo i de første 30 minutter, men hvis du stadig er blandt os er det her festen for alvor går i gang! Jorge Grau´s zombie-eskapader er sat i det landlige og meget smukke Storbritannien. Et valg der giver en masse flotte locations og instruktøren har udnyttet dette til fulde. Man kunne ikke ønske sig mere af filmen billede eller lyd, det er smukt udført.

Politiet står overfor nogle grusomme drab og ordensmagten får snart indstillet sigtekornet på vores hovedpersoner, de to hippier George og Edna. Den målrettede Kriminalkommissær mener at de to hippier er ekstreme satanister der vælter gravstene og flår folk i stumper og stykker. Hvad han ikke ved er at gerningsmanden skal findes blandt de levende døde. - og den helt store skurk er økologisk landbrug! George og Edna spilles af henholdsvis Ray Lovelock og Cristina Galbó og de gør det heldigvis godt. Det samme gør Arthur Kennedy i rollen som den strenge Kriminalkommissær. Når ”The Living Dead at Manchester Morgue” er helt oppe og ringe er den genial, uhyggelig og stemningsmættet - i sine værste øjeblikke er filmen ufrivillig morsom, corny og dum. Men alt i alt er det vel også de ingredienser der skal til, for at lave en vaskeægte og vellykket zombie-film.

Filmen: 4/5 Chainsaws.

Billede[url][/url][url][/url]
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tirs 19. okt 2010 13:28

Jeg fik også set Aja's Piranha 3D.

Den fanger samtlige trashy clicheer fra en bred vifte af 80'er film - lige fra Highschool-komedier helt ned til de forfinede dræberdyrsfilm-detaljer såsom menneskets evindelige hovmod overfor naturen. SPRING BREAAAAAAK! Jeg har aldrig set så gory en film i biffen, nøj der går Braindead i den i starten af sidste akt. Godt humør hele vejen igennem og perfekt som optakt til en lang bender ned ad Istedgade.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tirs 19. okt 2010 20:16

Har brugt mine første feriedage på at få gloet et par film:

-Altitude: En flok venner beslutter sig for at flyve til en koncert, 90 min. væk. Skæbnen (eller er det nu også det?) vil dog at flyet viser sig at være noget gammelt lort, og pludselig svæver gruppen mellem liv og død. Nå ja... Og så er der forresten også et "Lovecraftian" væsen, der gemmer sig i de sorte skyer og gør livet surt for vennerne.
Nok mere en thriller end egentlig horror. Enkelte spændende scener men alt i alt en fis i en hornlygte, der mest beskæftiger sig med gruppens indbyrdes problemer. Monsteret ser man alt for lidt til, desværre...

2/6

The Rig: Kedelig horror med en flok medarbejdere fanget på en boreplatform under et uvejr. Desværre har en flok monstre besluttet sig at gate-crashe festen... Uinspirerende metervare uden overraskelser.

1/6

The Dark Lurking: Blod og muterede væsner er der i rigelige mængder, og det er jo ganske fint... Det halter dog med resten. Skuespillet er pinligt, klipning og kameraføring mildest talt forvirret og plotmæssigt er vi ude i den mere tåbelige ende.
For fans af "så-elendige-at-de-er-gode" film, har filmen her dog rigeligt at byde på.

2.5/6

Night of the Demons (remake): Jeg ved at den har fået alvorlige tæsk, men så slem er denne genindspilning nu slet ikke. Den kører derudaf i et ok tempo og der er masser af dæmoner og effekter. Plottet kender vi jo... Hen imod slutningen, går gassen dog lidt af ballonen.
Der er enkelte scener, der skiller sig ud. Især var jeg begejstret for en scene hvor en tøs laver et ganske interessant trick med en læbestift...
Edward Furlong er for en gangs skyld mere end ok at være i selskab med. Sprut, sex, patter, dum humor, dæmoner, blod, indvolde og pat-tentakler... Det er opskriften her.
Følte mig ok underholdt uden at være ekstatisk på nogen måde...

3/6
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » tors 21. okt 2010 11:00

Jag såg på

The Sister of Ursula

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0078300/

Widescreen 1.85:1
Italienskt tal, engelsk text

The Sister of Ursula är en italiensk giallo från år 1978 som är regisserad av Enzo Milioni som handlar om två österikiska systrar som reser till Italien för att få arvet av deras pappa som har dörr, dom ska även försöka att hitta sin mamma. De tar in på ett hotell där dom träffar som som håller till där, bla hotellägaren och en sångerska.

Samtidigt springer det runt en maskerad galning som ber prostiturerade att ha sex med män och han vill hitta på och sen så tar han kål på dom efteråt. Vem är galningen och varför gör han så.

Filmen var helt klart sevärd och bjöd på en hel del naket och lite gore. Självklart så dracks det J&B i filmen. Det är lite konstigt att filmen inte finns dubbad till engelska.

6/10
Brugeravatar
Gory-Glory

• Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » lør 23. okt 2010 10:44

Rudnert och lillsyrran var och hälsade på så vi såg på

El Caminante

Billede

http://www.imdb.com/title/tt0078930/

Spanskt tal, engelsk text
Widescreen 185:1

El Caminante är en spansk film regisserad av Paul Nadchy där han själv spelar huvdrollen som djävulen som vandar runt och för att hitta offer att lura, bla ett fint sällskap som han lurar att leta efter guldmynt.

Filmen var underhållande och man bli på gott humör när man ser Paul Naschy filmer och det bjöd på spänning, naket och lite gore.

6/10

Mitt Hjärtas Malmö - Vol 10 1980-2005
Bolag: Auto Images AB - Sverige
Format: DVD PAL region 2

Billede

Mitt Hjärtas Malmö - Vol 10 1980-2005 är en serie kortfilmer som är ihopklippta till tidstypiska inslag hur Malmö såg ut förr, kul att se hur staden har ändrat sig bara på några år.

6/10
Brugeravatar
Gory-Glory

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1217 indlæg • Side 40 af 82 • 1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 82

Tilbage til Genrefilm