http://adg.invisionzone.com/index.php?s ... entry24140
Den er tilsyneladende kommet på DVD nu, uklippet + lbx!!

Indtil videre ltd, men ifølge posteren vil den komme ud i alm version.
Hvis den virkelig er helt u/c så... wauw!!!

Jack
Jack J skrev:Bare trist at DVD'en af BOXER'S OMEN er på den forkerte dialekt! Man skal ha fat i Celestials VCD for at høre det rigtige lydspor, som ud over at være det rigtige også er bedre lydmæssigt. Tør man kaste sig i lag med en VCD, så er Celestials kvalitet altid hoved og skulder bedre end alm VCD'er.
Jack
Dr. Humpp skrev:De taler det forkerte kinesiske på min dvd? Ja, det betyder jo meget når man kigger konstant på underteksterne, haha
Mads Jensen skrev:Jeg kan da kun give dig ret i at SEXY GIRLS OF DENMARK nok er mere kuriøs end god. Har selv kun set den enkelt gang og jeg fik heldigvis ikke hovedpine. Tværtimod synes jeg altid det er sjovt at se hvordan København tog sig ud i 70erne, selvom det ikke fylder særligt meget filmen.
INTIMATE CONFESSIONS... er også en af mine absolutte Shaw Bros favoritter, selvom jeg ikke vil kalde den for en kung fu film! Desværre er billedkvaliteten på Celestial's DVD ret dårlig. Det er endnu en af de titler som Image har rettighederne til i USA, men som konstant bliver udskudt. P.t. hedder releasedatoen 22. april 08, håber den er ventetiden værd.Dr. Humpp skrev:er ikke så meget til old school kung fu film, med mindre de er stoppet med sex som INTIMATE CONFESSIONS OF A CHINESE COURTISAN.
Dr. Humpp skrev:Mads Jensen skrev:Jeg kan da kun give dig ret i at SEXY GIRLS OF DENMARK nok er mere kuriøs end god. Har selv kun set den enkelt gang og jeg fik heldigvis ikke hovedpine. Tværtimod synes jeg altid det er sjovt at se hvordan København tog sig ud i 70erne, selvom det ikke fylder særligt meget filmen.
Fik set den færdig, ja kuriøst med gamle klip fra København, men Hong Kong humor vil altid være ren tortur for mig. Højdepunkt: Ulla Jessens store tatas udsat for Russ Meyer-lignede kameravinkler, VA VA VOOOM!Og måske Poul Glargaard som he-man, haha.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster