deodato skrev:YES YES YES og fucking YES. Den DVD release har godt nok også ladet vente på sig.
Det gør den vel sådan set endnu? Der er jo endnu ikke kommet nogen dato på en dvd-release. Foreløbigt kommer den først op i biograferne i USA.
deodato skrev:YES YES YES og fucking YES. Den DVD release har godt nok også ladet vente på sig.
Thomsen skrev:deodato skrev:YES YES YES og fucking YES. Den DVD release har godt nok også ladet vente på sig.
Det gør den vel sådan set endnu? Der er jo endnu ikke kommet nogen dato på en dvd-release. Foreløbigt kommer den først op i biograferne i USA.
BM: The utmost in picture and sound quality as well as great packaging with all the exhaustive extras you have come to expect from Grindhouse Releasing.
Husets Biograf skrev:If you want to order tickets for other PIX screenings taking place at Husets Bio during the festival itself (15-04 to 25-04), we will only start taking reservations on Friday April 9th between 10 and 22:00 by phone (20297013) - These reservations cannot be made by e-mail.
Thomsen skrev:Ifølge Nordisk Film er Gone with the Pope aflyst på CPH: Pix pga. askeskyen! Jeg blev lige ringet op af en sød pige med beskeden, så jeg ikke ville futte forgæves ind til midtbyen. Æv!!!![]()
Damn you, askesky, damn you!!! (me/ løfter truende sin hånd mod himlen)
Thomsen skrev:Ja, som en eller anden skrev forleden: Først gik de fallit. Nu sætter de ild til øen. Det stinker langt væk af forsikringssvindel!![]()
Mads Jensen skrev:Samme her, havde købt billet til begge forestillinger. Jeg har hørt ude i byen at der arbejdes på en visning på et senere tidspunkt.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster