• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Soul Media dvd/bluray-combo...

Indlægaf El Schnaflos » ons 21. mar 2012 23:01

Soul Media har udgivet en lille række fine genrefilm i, forholdsvis billige, 2-disk dvd/bluray-combo udgaver.

Titler inkluderer Maniac Cop, Darkman 1, 2 & 3, Night Porter og ikke mindst Warlock.

Warlock er mig bekendt ikke udgivet i andre områder end norden (på bluray). Nogen der har investeret i nogen af disse danske udgaver?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tors 22. mar 2012 01:19

Den eneste jeg har købt er McBain, og den er klart pengene værd. Intet ekstramateriale men billedkvaliteten er helt i orden. Og filmen er top-underholdning.

Warlock er også ude på blu i Tyskland og Australien, og sikkert også andre steder.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf rammy » tors 22. mar 2012 16:22

Jeg har anmeldt Soul Media's Darkman blu-ray her: http://sorensencinema.blogspot.com/2011/11/anmeldelse-darkman-1990.html
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds og exploitation-aficionados! Velkommen til Sørensen Exploitation Cinema...bloggen - klik her!
Brugeravatar
rammy

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » fre 23. mar 2012 21:42

Tænkte nok de var bare-bone, men det er vel ganske ok til den pris. Så må jeg sgu' hellere støtte de lokale film-pushere, frem for at importere lortet.

Og med hensyn til Warlock, læste jeg bare et par MEGET begejstrede kommentarer på et forum, om at den ENDELIG var udkommet på bluray, hvilket var den nordiske udgave. De har åbenbart været ligeså dovne som undertegnede og ikke undersøgt sagen tilstrækkeligt.

Takker for info, begge to...
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Skriv et svar
4 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm