• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
30 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Dvdpacific.com i mystisk tidslomme?

Indlægaf El Schnaflos » tors 4. mar 2010 15:28

Inden for de seneste par uger er jeg et par gange surfet ind på pacifics hjemmeside og får besked om at de er ved at opdatere hele siden, og at den vil være oppe og køre igen inden for 48 timer.
Det er et par uger siden! Jeg er godt klar over at de ligger i en anden tidszone men tiden går vel ikke langsommere af den grund!?

Deres wholesale afdeling er overgået til deres leverandør, ved jeg men er der nogen der ved hvorfor hulen de 48 timer tager så fandens lang tid?
Brugeravatar
El Schnaflos

Geografisk sted: Sønderbronx, DK
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 4. mar 2010 16:16

Det lader ikke rigtig til, at der er nogen udefor selskabet, der ved, hvad der kommer til at ske med dem. Desværre. Det er er rigtig god butik.

http://www.avmaniacs.com/forums/showthr ... dvdpacific
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tors 4. mar 2010 16:55

Ja, det er irriterende. Der manglede en film i deres sidste pakke til mig, og selvom den fremgik af bestillingsmailen og min shipping confirmation, så stod den heller ikke på den medfølgende faktura. Har forgæves forsøgt at kontakte dem lige siden. :?

Jeg er spændt på, om de kommer op at køre igen på et tidspunkt. Foreløbigt har jeg taget konsekvensen og lagt denne måneds bestillinger hos Axel Music i stedet. De er ikke ligefrem billige (de fleste varer holder den vejledende udsalgspris), men jeg havde en voucher på gratis fragt, så det gik...
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » tors 4. mar 2010 17:29

Hvorfor fa'en køber du osse hos Axel?? :shock: Hvor mange gange skal jeg sige det: AMAZON UK!!!!!!!! :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 4. mar 2010 18:52

Tjah, for mit vedkommende tror jeg det bliver ebay indtil der er en afklaring. Har faktisk aldrig købt endet end bøger hos amazon.co.uk (og det er faktisk lang tid siden) så det kunne da være man skulle tjekke det ud...

har faktisk også været heldig at finde nogle ekstremt billige skiver igennem Playtrade på Play.com.
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf El Schnaflos » tors 4. mar 2010 18:55

Det var sgu' da iøvrigt en hulens masse "faktisk" jeg fik skrevet i det indslag!
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » tors 4. mar 2010 19:35

det godt nok en Sur Kamel og sluge hvis dvdpacific stopper
med det udvalg og de priser det har kørt med hidtil :cry:

Lader til de har startet op her med nogle helt andre priser eller hvad?

http://www.directtoustore.com/Movies/Mo ... PersonID=P 90732&PersonType=D&st=Movies

Findes der virklig ikke andre alternativer med samme udvalg og priser?
Maratonmanden

Indlægaf El Schnaflos » tors 4. mar 2010 20:27

Det er ikke umiddelbart de priser, de normalt har. Jeg har kigget på return to Sleepaway Camp og på den "gamle" pacific kostede den lige knap 10 dollars og på den "nye" koster den 15.

Ingen login eller priser på forsendelse heller... Måske den stadig er under opbygning. Det håber vi...
Brugeravatar
El Schnaflos

• Hjemmeside

Indlægaf Maratonmanden » tors 4. mar 2010 21:29

de virker generelt dyrer over hele linien.

Underligt at lancere en så ufuldstændig og mangelfuld side!
Maratonmanden

Indlægaf AvatarDK » tors 4. mar 2010 23:26

Jack J skrev:Hvorfor fa'en køber du osse hos Axel?? :shock: Hvor mange gange skal jeg sige det: AMAZON UK!!!!!!!! :mrgreen:

Ja, amazon.co.uk marketplace mener du vel?

Det bruger jeg også, og priserne er tit nogenlunde hvad pacific's priser var og thivertifald billigere end axelmusic. Ihvertfald for de titler jeg køber (italiensk snask) :)
Brugeravatar

Indlægaf Jack J » fre 5. mar 2010 00:36

Jack J skrev:Hvorfor fa'en køber du osse hos Axel?? :shock: Hvor mange gange skal jeg sige det: AMAZON UK!!!!!!!! :mrgreen:

Ja, amazon.co.uk marketplace mener du vel?

Nemmerlig. 8)
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » fre 5. mar 2010 15:30

Til mig, et par gange mere, åbenbart. :lol:

Risikerer man ikke, at blive nuppet af tolderne, når man bestiller over market place? Der er selvfølgelig mange, mange film, der ligger under bagatelgrænsen, men hvad med dem over (bokse fx), er det også noget, du bestiller den vej?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » fre 5. mar 2010 15:48

Thomsen skrev:

Til mig, et par gange mere, åbenbart. :lol:

Risikerer man ikke, at blive nuppet af tolderne, når man bestiller over market place? Der er selvfølgelig mange, mange film, der ligger under bagatelgrænsen, men hvad med dem over (bokse fx), er det også noget, du bestiller den vej?

Jamen så vidt jeg har forstået det, så skal man jo netop ikke betale told, da bestillingen går gennem Amazon i UK (og UK er del af EU). At det bliver sendt fra USA betyder ikke noget. Og ja, jeg bestiller næsten alting derigennem og jeg har aldrig skullet betale told for noget, jeg har købt gennem Amazon UK.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » fre 5. mar 2010 15:52

Jack J skrev:Jamen så vidt jeg har forstået det, så skal man jo netop ikke betale told, da bestillingen går gennem Amazon i UK (og UK er del af EU). At det bliver sendt fra USA betyder ikke noget.

Nej det er ikke korrekt. Tingene har som så intet med amazon.co.uk at gøre. Hvis de sendes fra USA kan de fanges op af det danske toldvæsen og fortoldes.
Brugeravatar

Indlægaf Thomsen » fre 5. mar 2010 15:59

Det er også min opfattelse.

Det er rigtigt, at man som udgangspunkt ikke skal betale told for varer, der sendes fra amazon.co.uk, fordi de sender fra EU. Men market place består jo at mindre handlende, der blot betaler for at bruge amazons hjemmeside og som sådan ikke har andet at gøre med Amazon. Hvis deres varer afsendes udenfor EU, så kan man i princippet risikere at blive snuppet i tolden.

Jeg tjekkede lige et par tilfældige udgivelser, og jeg kan da se, at flere amerikanske forhandlere på market place også skrive, at man risikerer "custom duties" oveni.

Jeg kan dog forestille mig, at så længe man bare bestiller en ad gangen, så er risikoen meget lille for at blive taget. Jeg er fx heller aldrig blevet taget ved bestillinger fra deepdiscount.com, selvom jeg har bestilt ting over bagatelgrænsen. Men jeg har heller aldrig prøvet at bestille en boks derfra.
Brugeravatar
Thomsen

Næste

Skriv et svar
30 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Køb og salg-snak