henschjell skrev:Var en tur i Huset, og fandt lidt for enhver smag...
VHSen var klart den dyreste.....
Cool. Fik du også set cowboyfilm?
henschjell skrev:Var en tur i Huset, og fandt lidt for enhver smag...
Jack J skrev:henschjell skrev:Var en tur i Huset, og fandt lidt for enhver smag...
henschjell skrev:Jack J skrev:henschjell skrev:Var en tur i Huset, og fandt lidt for enhver smag...
Ingen Cowboyfilm denne gang. Ryggen var ikke rigtig
I humør til en hel eftermiddag i salens tvivlsomme
møblement, oveni turen og loppemarkedet..
Jack J skrev:Forleden faldt jeg over den her i Røde Kors. THE GATE! Jeg ejer den godt nok på en gammel salgsvideo, men når man finder den på dvd til nogle få kroner, så slår man til. Det er godt nok en "børne-gyserfilm", men jeg synes sgu, den var fed. Og der var INGEN ulideligt irriterende børn med!
Stephen Dorff spiller den 12-årige hovedrolle!
Jeg læser netop, at der også findes en 2'er. Er der nogen af jer, der ved, om den er ude på dansk video eller dvd (læs: skal man lede efter den i genbrugsen)
henschjell skrev:Er ret sikker på at Gate 2 ikke er ude på DK DVD.
Når det gælder VHS. Never say never.
Gramm skrev:Jeg har lige bestilt film fra Oldies.com, det var en stak dvd film fra selskabet Alpha Video. Det er DVD R. Er der nogle af jer der har nogle udgivelser fra Alpha Video ? Ville bare høre hvad jeg kan forvente kvalitetsmæssigt?
Film-Fyren skrev:MIT MARTS FUND:
Det blev til et mere succesfuldt og velgjort månedsfund, efter min mening.
Jack J skrev:Gramm skrev:Jeg har lige bestilt film fra Oldies.com, det var en stak dvd film fra selskabet Alpha Video. Det er DVD R. Er der nogle af jer der har nogle udgivelser fra Alpha Video ? Ville bare høre hvad jeg kan forvente kvalitetsmæssigt?
Jeg har købt adskillige gange fra Oldies.com, men det er snart længe siden. Sidste gang (for et par år siden) syntes jeg, at kvaliteten var lige lovlig dårlig. Men jeg tror, at der er pænt stor forskel på deres udgivelser. Jeg har tidligere købt en del "serial-film" fra 30'erne, og de så helt fine ud.
Men har Oldies.com tilsluttet sig ioss-ordningen, eller bliver man i dag knaldet af PostNord for moms og deres skide begyr på 160 kroner?
Jack J skrev:Film-Fyren skrev:MIT MARTS FUND:
Det blev til et mere succesfuldt og velgjort månedsfund, efter min mening.
Cool. Jeg har FRYGTELIG LYKKELIG liggende på dvd, men indtil videre uset. Den ser dog vanvittig ud. Nyere danske film er ellers ikke noget, jeg kender ret meget til.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster