Gramm skrev:Som jeg husker den så er Cherry falls en ok slasher. men det er et stykke tid siden jeg har set den.
Jack J skrev:Herlige sager der. Jeg har ikke været i Bilka i årevis, men jeg var derude i går (fordi Pestnord havde smidt pakken med "Ghost Storyes" til mig derude), og den eneste film, der var interessant, var Cronenbergs CRIMES OF THE FUTURE, som jeg slet ikke vidste var kommet på dansk bluray. Den kostede endda kun 50 kr. - Vel nok fordi den ikke sælger, da danskerne ikke gider købe den slags. Jeg lod den dog stå, da jeg allerede har en amerikaner.
TRUE ROMANCE - ja, det giver jo mindelser om en uheldig aften for 15 år siden. Jeg besøgte en dame fra arbejdet, og det endte med at blive en engangsforestilling. En af de mislykkede dele af aftenen (ud over det "andet") var et forsøg på at se TRUE ROMANCE på dvd: halvvejs inde begyndte den at hakke i det og frøs så endelig fast.
Hun sagde også: "Du har siddet i fængsel, ikke?"Som sagt, engangsforestilling.
Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Herlige sager der. Jeg har ikke været i Bilka i årevis, men jeg var derude i går (fordi Pestnord havde smidt pakken med "Ghost Storyes" til mig derude), og den eneste film, der var interessant, var Cronenbergs CRIMES OF THE FUTURE, som jeg slet ikke vidste var kommet på dansk bluray. Den kostede endda kun 50 kr. - Vel nok fordi den ikke sælger, da danskerne ikke gider købe den slags. Jeg lod den dog stå, da jeg allerede har en amerikaner.
TRUE ROMANCE - ja, det giver jo mindelser om en uheldig aften for 15 år siden. Jeg besøgte en dame fra arbejdet, og det endte med at blive en engangsforestilling. En af de mislykkede dele af aftenen (ud over det "andet") var et forsøg på at se TRUE ROMANCE på dvd: halvvejs inde begyndte den at hakke i det og frøs så endelig fast.
Hun sagde også: "Du har siddet i fængsel, ikke?"Som sagt, engangsforestilling.
Utroligt de faktisk har udgivet Crimes i Danmark. Da vi så den i biffen var der kun tre i salen inklusiv os!!!
Jeg har den ikke endnu, så jeg burde måske køre forbi en Føtex eller Bilka. Jeg så forøvrigt en del af de her danske Blinkende Lygter mv, for en 50’er i Bilka. Jeg kan dog ikke finde ud af om det rent faktisk er ordentlige blurays eller bare opkonverterede DVD’rr
God True Romance anekdote
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster