• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1829 indlæg • Side 120 af 122 • 1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Jack J » man 6. maj 2024 23:04

Herligt, at der er lidt gang i tråden igen, og coole sager, guys. Jeg har bare fundet nada på det seneste!

Og Gramm: ALLE pakker fra ikke-EU-lande bliver stoppet af PostNord! Du er ikke bare uheldig. **Alle** pakker! Desværre. :cry:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gramm » lør 18. maj 2024 16:58

Så har jeg købt lidt nyt. Købt på Amazon uk.
Old henry og Bone Tomahawk kan helt klart anbefales. Der godt at se at der stadigvæk bliver lavet fede western film.

Billede
We need to get bigger guns. Big fucking guns!
Gramm

Indlægaf Jack J » tirs 21. maj 2024 17:45

Cool! Jeg har kun set BONE TOMAHAWK, som jeg også var ret glad for. :D
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » ons 22. maj 2024 23:45

Jack J skrev:Cool! Jeg har kun set BONE TOMAHAWK, som jeg også var ret glad for. :D

It is the official opinion of the back-up deputy.... :D
Gramm

Indlægaf Jack J » fre 31. maj 2024 03:33

Gramm skrev:
Jack J skrev:Cool! Jeg har kun set BONE TOMAHAWK, som jeg også var ret glad for. :D

It is the official opinion of the back-up deputy.... :D

topdollar
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » fre 31. maj 2024 15:04

MIT MAJ-FUND
Billede 1: Jeg fik fat i min allerførste film på Betamax, nemlig EL CID, så nu er det bare med at finde en afspiller. Og så købte jeg FRONTSVIN VED NERETVA på en auktion, og JENSEN LÆNGE LEVE på Marketplace.
Billede

Billede 2: Var lige et smut forbi Nykøbing F, og købte en bunke film. CONVOY var den allerførste ikke-børnevenlig film, jeg nogensinde så, og har aldrig set den siden. Glæder mig i øvrigt virkelig til at se MEAN STREETS.
Billede

Billede 3: Købte nogle DVD'er på nettet, som jeg glæder mig virkelig til at se/gense.
Billede
Film-Fyren

Indlægaf Jack J » man 3. jun 2024 12:56

Film-Fyren skrev:Billede 2: Var lige et smut forbi Nykøbing F, og købte en bunke film. CONVOY var den allerførste ikke-børnevenlig film, jeg nogensinde så, og har aldrig set den siden.

CONVOY så jeg i biffen med min far, da den kørte herhjemme i 1979. Efterfølgende drømte jeg om at blive langturschauffør i flere år. Det blev heldigvis ikke til noget. Men filmen er fed, og jeg genså den adskillige gange i 80'erne og 90'erne. Den danske dvd mangler lidt dialog-bidder, som så vidt jeg husker røg ud pga. censuren. Jeg har glemt, hvad der blev sagt, men det blev vist lidt for politisk, var der altså nogen, der mente (i udlandet). Det er dog ikke voldsscener eller nøgenscener, som mangler.

Fra Dvdcompare:
CUTS:
R1 America- Cheezy Flicks - Yes. Cut by ~3mn. The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut.
R1 America- Kino Lorber - No cuts.
R1 America- Pacific Family Entertainment - Yes. Cut by ~3mn. The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut.
R2 Germany- Kinowelt Home Entertainment - No cuts (106:07 PAL).
R2 Holland- Videofilm Express - No cuts.
R2 Japan- Pioneer - No cuts.
R2 Scandinavia- SME - Yes. Cut by ~3mn. The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut.
R2 Scandinavia- Universal Pictures - Yes. Cut by ~3mn (103:48 PAL). The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut.
R2 United Kingdom- Optimum Releasing - Yes. cut by ~3mn. The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut (103:48 PAL).
R2 United Kingdom- Warner Home Video - Yes. cut by ~3mn. The scene where Chuck Arnoldi interviews some of the truckers while rolling alongside their convoy has been cut.
R4 Australia- Universal Pictures - No cuts.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » man 3. jun 2024 16:56

Jack J skrev:
Film-Fyren skrev:Billede 2: Var lige et smut forbi Nykøbing F, og købte en bunke film. CONVOY var den allerførste ikke-børnevenlig film, jeg nogensinde så, og har aldrig set den siden.

Den danske dvd mangler lidt dialog-bidder, som så vidt jeg husker røg ud pga. censuren.

Det var pokkers, men heldigvis lyder det ikke som særligt lang tid, der er klippet ud. Jeg ser den dog bl.a. for de fede biljagtscener, som gjorde stort indtryk på mig da jeg så den. Og så er det jo også Peckinpah. 8)
Film-Fyren

Indlægaf Jack J » ons 5. jun 2024 17:03

Jeg bestilte tv-serien Kung Fu med David Carradine for nyligt. Jeg har godt nok ikke modtaget den endnu, men den er på vej (PostNord lover i alt fald, at jeg har den snart. Men om man så kan regne med de røvhuller, er jo bare det). Serien er ikke på blu-ray, så man må nøjes med et dvd-sæt. Jeg købte dette sæt fra et tysk selskab, som jeg har købt fra før (en af Hammer Horror-serierne blandt andet). Og alle (tre) sæsoner skulle være med. Jeg så meget lidt af serien som barn på tysk tv.

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gramm » fre 7. jun 2024 19:18

Ind til videre har jeg købt og modtaget lidt Laserdisc Film i denne måned.
Lawman, Unforgiven og My name is nobody er favoritterne her hos mig ind til videre. Men jeg mangler stadigvæk at se et par stykker.

Billede
Gramm

Indlægaf Film-Fyren » lør 8. jun 2024 14:42

Gramm skrev:Ind til videre har jeg købt og modtaget lidt Laserdisc Film i denne måned.
Lawman, Unforgiven og My name is nobody er favoritterne her hos mig ind til videre. Men jeg mangler stadigvæk at se et par stykker.

Billede

UNFORGIVEN er en af de allerbedste westernfilm efter min optik.
RED SUN er også en glimrende film, med en meget fed Alain Delon i rollen som skurk. Og så Ursula Andress, den sveske... Rimelig underholdende westernfilm, som jeg også har på DVD. topdollar
Film-Fyren

Indlægaf Jack J » lør 8. jun 2024 19:42

Jeg er enig med UNFORGIVEN. RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk. THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS er feeed! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » lør 8. jun 2024 21:00

Jack J skrev:THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS er feeed! :mrgreen:

Er selvfølgelig også enig med NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS. Klassiker med stort K indenfor stop-motion film, og en film, man så meget som dreng... topdollar
Jack J skrev:RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk.

Fair enough. Smag og behag er vidt forskelligt. bow
Film-Fyren

Indlægaf Jack J » lør 8. jun 2024 22:30

Film-Fyren skrev:
Jack J skrev:RED SUN har jeg på en gammel dansk sell-thru vhs. Ikke noget mesterværk.

Don't get me wrong, jeg synes, den er udmærket, slet ikke dårlig. Bare ikke noget mesterværk. Men mindre kan også gøre det.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Film-Fyren » søn 9. jun 2024 00:37

Jack J skrev:
Film-Fyren skrev:

Don't get me wrong, jeg synes, den er udmærket, slet ikke dårlig. Bare ikke noget mesterværk. Men mindre kan også gøre det.

Jah, der kan jeg være enig, hvis vi sammenligner med Sergio Leone's cowboyfilm, som jo virkelig er de ægte varer.
Film-Fyren

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1829 indlæg • Side 120 af 122 • 1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122

Tilbage til Køb og salg-snak