Jack J skrev:Ovesen skrev:Jack J skrev:PARADIES: HOFFNUNG (aka Paradis Håb)
Den har jeg endnu ikke fundet. Seidl er cool!
Hvis ikke du finder den, kan jeg naturligvis godt købe den til dig. Men check lige den lokale Tiger-butik først (jeg går ud fra, der er en i Odense).
Jeg har ikke kunne finde den, men det er vel bare et spørgsmål om tid. Så har jeg det at gå op i ...
 Tilmeld
 Tilmeld Log ind
 Log ind OSS
 OSS

Og nu er den altså så kommet på dvd. Jeg fandt den sgu i dag i Kvickly til sølle 50 kr. Tænkte, at jeg hellere måtte få genset lortet. Jeg så den, da den blev vist på TV for mange herrens år siden og var ikke begejstret, men man kan jo give den en ny chance.
  Og nu er den altså så kommet på dvd. Jeg fandt den sgu i dag i Kvickly til sølle 50 kr. Tænkte, at jeg hellere måtte få genset lortet. Jeg så den, da den blev vist på TV for mange herrens år siden og var ikke begejstret, men man kan jo give den en ny chance. 

Og som Jack siger er det jo spændende, når det er film der har været vist på dansk tv, og jeg tror en del af dem holder endnu, man skal bare se dem med det rette sind
 Og som Jack siger er det jo spændende, når det er film der har været vist på dansk tv, og jeg tror en del af dem holder endnu, man skal bare se dem med det rette sind  
 fra HIGH FIDELITY
 fra HIGH FIDELITY