• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1830 indlæg • Side 62 af 122 • 1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf Jack J » ons 19. mar 2014 21:21

HenrikL skrev:Jeg kunne måske forestille mig at sige farvel, hvis i rykkede over på Facebook.

Henrik, det skal du ikke være bange for. Hele grunden til at Diabolik og jeg overtog Uncut forum, er, fordi vi netop IKKE ville flytte med, da Uncut.dk skiftede over til facebook. Det her meget federe, synes jeg. Her kan man rode og lede i gamle tråde. Man kan poste ordenligt og tingene forsvinder ikke i løbet af 2 dage.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf HenrikL » ons 19. mar 2014 21:22

Smukke teenagere, der formentligt ikke er interesseret i Budd Boetticher.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf HenrikL » ons 19. mar 2014 21:23

Jack J skrev:
HenrikL skrev:Jeg kunne måske forestille mig at sige farvel, hvis i rykkede over på Facebook.

Henrik, det skal du ikke være bange for. Hele grunden til at Diabolik og jeg overtog Uncut forum, er, fordi vi netop IKKE ville flytte med, da Uncut.dk skiftede over til facebook. Det her meget federe, synes jeg. Her kan man rode og lede i gamle tråde. Man kan postede ordenligt og tingene forsvinder ikke i løbet af 2 dage.

Dejligt, for jeg gider bare ikke Facebook og lignende.
Brugeravatar
HenrikL

Indlægaf larsskive » ons 19. mar 2014 21:23

Det var sgu godt i overtog det bow Ellers ville der ikke være sådan et forum, i det danske land.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » ons 19. mar 2014 21:25

Ovesen skrev:SÅ meget her, så sker der endnu mindre på facebook. Tilgengæld er Jack og Diaboliks facebookside: DEVAG et rigtig hyggeligt sted.

Tusind tak. Det meste af rosen bør dog gå til Diabolik. Jeg er mest bare med i DEVAG for at være et pænt ansigt på reklamerne.

:mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » ons 19. mar 2014 21:27

Mange tak, Lars og Henrik. :mrgreen: topdollar :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 20. mar 2014 01:09

Så fik jeg endelig fat på den Tjekkiske Witch-Hammer. Så slutningen af den på Tysk TV
for ca 6-7 år siden, og tænkte wauw. Nogle år senere stod jeg med DVDen i hånden, i en
Rental-shop i Prag, men de havde den desværre ikke som salgs DVD

Hvis man er til film som f.eks. Heksejægeren (Witchfinder General) og Heksejægerens Torturkammer
(Mark of the Devil) kan den godt anbefales.

Billede

Har også lige fået fingrene i Marco Bellocchio's "La Visione del Sabba" som kredser lidt om samme emne.

Billede
Senest rettet af henschjell tors 20. mar 2014 01:45, rettet i alt 1 gang.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf larsskive » tors 20. mar 2014 01:13

Den ser rigtig fed ud, tillykke med den henschjell.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tors 20. mar 2014 01:24

Den øverste har endda noget engelsk noget (men jeg kan ikke lige se, om det er subs eller dub?). Cool. Og der har vi det igen, det med at lede efter noget i årevis, før man finder det. Geek
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tors 20. mar 2014 01:42

Jack J skrev:Den øverste har endda noget engelsk noget (men jeg kan ikke lige se, om det er subs eller dub?). Cool. Og der har vi det igen, det med at lede efter noget i årevis, før man finder det. Geek

Det er Subs. Yep! De gode ting leder man gerne længe efter 8)
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf larsskive » tors 20. mar 2014 02:07

Ja man kan godt lede meget længe efter de gode ting, men jagten er jo også en del af det med at samle.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf warlock » fre 21. mar 2014 01:54

.
Senest rettet af warlock ons 2. apr 2014 01:55, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf Diabolik » fre 21. mar 2014 10:14

warlock skrev:Hey Folks! Jeg var heldig at finde denne TRUCK TURNER dvd i dag for en flad 20 krone.
Det er en engelsk dvd (den er desværre ikke ude på dansk dvd) Til jer der er vild med
blaxploitation og ikke kender denne film SE DEN,SE DEN,SE DEN det er en fantastisk cool film.
Billede

Enig... Truck Turner er en super blaxploitation film... topdollar Hayes og Kotto er eminente i filmen... og dialogen er benhård og den ene one-liner bliver hurtigt efterfulgt af en ny;

Annie: So, this is your idea of a good night, huh. Get me drunk and then screw me.
Truck Turner: Okay, okay, we'll get something to eat first.

Dorinda: Well Blue, I presume you came to talk business.
Harvard Blue: You dont see me with my cock in my hand, do you, Dorinda?
Dorinda: Who's he, you're test-tube?
Harvard Blue: He's looking in your house for tapes.
Dorinda: Shit n*gger, this ain't the White House.

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » fre 21. mar 2014 10:58

Jack J skrev:

Henrik, det skal du ikke være bange for. Hele grunden til at Diabolik og jeg overtog Uncut forum, er, fordi vi netop IKKE ville flytte med, da Uncut.dk skiftede over til facebook. Det her meget federe, synes jeg. Her kan man rode og lede i gamle tråde. Man kan poste ordenligt og tingene forsvinder ikke i løbet af 2 dage.

Jeg vil lige indskyde, at en af mine andre bevæggrunde for at overtage driften af forummet også ligger i en bevarelse af den viden som ligger i forummet... Det er ikke bare de fysiske medier der har krav på bevarelse for eftertiden... Hvem véd, om 500-1000 år sidder der måske IT-arkæologer og savler over fundet af vore tosserier... :lol: (Det er faktisk også derfor, at de Bot's I kan se der er på forsiden, kører)

Som Roy Batty siger i Blade Runner;
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain...[/quote]

/HJ
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf HenrikL » fre 21. mar 2014 18:00

It-arkæologerne vil i givet fald måbe over al min Bud Spencer og Terence Hill-snak samt gode gamle On-air. :D
Brugeravatar
HenrikL

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1830 indlæg • Side 62 af 122 • 1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak