• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
401 indlæg • Side 26 af 27 • 1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Indlægaf Jack J » fre 29. jan 2010 15:31

Some bekendt er Pete Tombs (Immortal Tales) også forfatteren bag bogen Mondo Macabro og videoselskabet af samme navn.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » fre 29. jan 2010 16:30

OBSESSION har jeg været på udkig efter et stykke tid. Men den ender stort set altid med en pris på omkring de 1000 kr, når den endeligt dukker op. Jeg tror nok, at jeg venter og ser, hvad Stephen Thrower kommer på banen med om Franco senere i år. Det kan jo være, at jeg får blod på tanden og bare ikke kan leve uden OBSESSION efter det.

Jeg har i øvrigt også udgivelsen om Franco fra italienske Glittering Images. Den har dog ry for at være lidt kontroversiel pga. forfatterens holdning til Francos film efter Soledads død.

IMMORAL TALES ser rigtig spændende ud, og det er jo Pete Tombs, der har været med til at skrive den. Jeg har aldrig hørt om bogen før, men den vil jeg da holde øje med.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Vang » tors 4. feb 2010 10:09

Thomsen skrev:Jeg holder til gengæld stadigvæk meget af Aurum-serien. Den er langt fra perfekt, og der er en del underlige dispositioner (hvis jeg ikke husker forkert, er Romeros Dead-serie fx kun opført i sci-fi-bindet) og lige så mærkelige vurderinger i brødteksten. Men jeg kan nu godt lide at tage den frem engang imellem og hyggelæse.

Ingen tvivl om at det er pragtfulde værker begge to. Jeg kan godt lide, at de tager hårdt stilling til de enkelte værker og putter dem i kontekst, hvor det er nødvendigt. Synopsisdelen er der, hvor det halter mest. Fejl hist og pist. Man får det indtryk, at en del af anmeldelserne er skrevet på langtidshukommelsen.

Just for the record: Romeros zombiefilm er delt lidt mellem de to værker. "Night..." optræder i begge bind, mens sequels kun er at finde i "Horror". Anyway, såsynes jeg at de supplerer hinanden fint. Begge er obligatoriske på hylden hos enhver seriøs horror/sci-fi-nørd.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 30. mar 2010 17:32

Endelig fik jeg has på den sidste... Tak til min pusher i Nagano for at skaffe Betrayal-bokssættet!!!

Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf gorzelak » tirs 26. okt 2010 11:03

Billede

Billede
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Selvjustitsminister » fre 14. jan 2011 21:40

Lidt lækkerier fra anden hånds butikken.

En bog om The Third Man. Den forsøger vidst at skille myter og fakta omkring filmen og det historiske i filmen. Spændende læsning håber jeg, men der skal vidst lige et gensyn med filmen til, før læsningen begyndes.

Jeg tror ikke jeg har den i samlingen, er den danske dvd ok?

Billede

The Sword of Bushido - svensk x-rental vhs

Billede

Bag på coveret til The Sword of Bushido var der nogle interessante nyheder fra filmens verden:

Billede[/img]
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Goodbyte » ons 2. feb 2011 15:02

En tur i den lokale genbrugsforrentning medførte at disse 5 film blev føjet til samlingen:

Billede
Mine DVD'er
Brugeravatar
Goodbyte

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Selvjustitsminister » man 14. feb 2011 17:15

Så kom min sidste julegave endeligt hjem til samlingen

Billede
Brugeravatar
Selvjustitsminister

Indlægaf Thomsen » lør 19. feb 2011 21:01

Det lykkedes mig endeligt at få fingre i den indbundne 2. udgave af The Aurum Film Encyclopedia - Horror fra 1993. Jeg har i forvejen 1. udgaven fra 1985, men har ledt efter den opdaterede udgave i flere år. Jeg fik fat i et udmærket eksemplar for £15 + porto. Det er vist meget rimeligt?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » lør 19. feb 2011 21:13

Jo absolut! Cool! Jeg har "kun" 85'er-udgaven (i hardcover), men den er så til gengæld i næsten perfekt stand. Jeg fik den engang i 90'erne til AU$14!! :D

Har du sci-fi udgaven?

Og Selvjustitsminister; det ser også mega-cool ud det der. Men, eh, jeg er ikke helt sikker på, jeg ved, hvilken film, det er? (men cool ser det ud, LOL).
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Gory-Glory » søn 20. feb 2011 18:44

Jag var precis på Coop Forum och rotade bland deras 3 DVD för 99 kronor och köpte

Billede

Billede

Billede
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Vi Har Sjov » søn 20. feb 2011 19:08

Gory-Glory skrev:Jag var precis på Coop Forum och rotade bland deras 3 DVD för 99 kronor och köpte

Billede

Billede

Billede

Synes godt om!
Brugeravatar
Vi Har Sjov

Geografisk sted: www.movieboxen.blogspot.com
  • Hjemmeside

Indlægaf Goodbyte » man 21. feb 2011 16:04

En tur i Genbrugsen gav følgende:

Billede
Mine DVD'er
Brugeravatar
Goodbyte

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Thomsen » man 21. feb 2011 16:24

Jack J skrev:Jo absolut! Cool! Jeg har "kun" 85'er-udgaven (i hardcover), men den er så til gengæld i næsten perfekt stand. Jeg fik den engang i 90'erne til AU$14!! :D

Har du sci-fi udgaven?

Jep. Jeg bestilte både horror- og sci-fi-bindene engang omkring 1991-1992 hos den lokale boghandel i Sønderborg. De to måneder om at nå frem - sci-fi-bindet længst, og jeg kan huske, at jeg egentligt havde droppet tanke om det, da det pludseligt dukkede op, fordi andenudgaven lige var udkommet.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Selvjustitsminister » tirs 22. feb 2011 18:56

Jack J skrev:Og Selvjustitsminister; det ser også mega-cool ud det der. Men, eh, jeg er ikke helt sikker på, jeg ved, hvilken film, det er? (men cool ser det ud, LOL).

Det er en ny slasher film fra instruktøren af Evil Ed

http://www.imdb.com/title/tt1491603/combined
Brugeravatar
Selvjustitsminister

ForegåendeNæste

Skriv et svar
401 indlæg • Side 26 af 27 • 1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Tilbage til Køb og salg-snak