• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb og salg-snak

Her kan du diskutere alt, hvad der har at gøre med "kræmmermarkedet".
Skriv et svar
1830 indlæg • Side 87 af 122 • 1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 122

Re: Hvilken film købte du i dag

Indlægaf HenrikL » lør 28. jun 2014 16:30

Det er udvalgte episoder af nogle gamle tv-serier.
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Diabolik » ons 2. jul 2014 14:35

Egentlige køb er det vel ikke, eftersom det er pre-orders... men jeg har da betalt for dem, så nu er det bare at vente!!

Halloween: The Complete Collection - Limited Deluxe Edition
Billede

Nightbreed: The Director's Cut - Limited Deluxe Edition
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf HenrikL » fre 4. jul 2014 17:21

Ingen dyrevelfærd i miles omkreds:
Billede
Brugeravatar
HenrikL

Geografisk sted: Midtsjælland

Indlægaf Diabolik » tirs 14. okt 2014 18:33

Jeg skal ærligt indrømme at jeg har en svaghed overfor disse japanske lowbudget tosse-film så som Mutant Girls Squad, The Machine Girl, Meatball Machine, Helldriver, Robo Geisha, Vampire Girl versus Frankenstein Girl... Ekstrem tåbelige & dumme, men IMO super underholdende!! Så 30 kroner for denne var da et sikker salg for Accord
Billede

På ingen måde en af de store gialli'er dertil er Andrea 'Burial Ground/Malabimba' Bianchi's professionelle kunnen sgu' for ringe, meeen den har visse fortrin... og de sidder mestendels på Edwige Fenech!!!
Billede

Her er så en af disse 'sku' ikke hunden på hårene'-udgivelserne... Super skidt artwork, men bag dette amatøragtige artwork gemmer sig den udvidede taiwanesiske Scholar DVD-udgave af Sammo Hung's wuxia Moon Warriors (Zhan shen chuan shuo)
Billede

Samme gør sig gældende for denne piv-grimme Taiwan-udgivelse af del 2 All Men are Brothers; Billy Chan's All Men are Brothers: Blood of the Leopard (Sui woo juen ji ying hung boon sik)... Ca. 8 min. længere end alle andre udgivelser...
Billede

En gang imellem forstår jeg slet ikke folk; 'Jeg køber denne box, så ser jeg den og så 'sælger' jeg den til Accord for ingenting'... 5-disc boxset med Kongen af Stop Motion Ray Harryhausen!! I wouldn't sell that for a dollar! ;-)
Billede

Det er muligt at Michel Hazanavicius' The Artist har vundet en røvfuld af priser, så som Oscars, Golden Globes & Bafta's, men synes stadig at denne spanske 2012 stumfilms-fortolkning af Snehvide er noget af det fedeste jeg længe har set!!
Billede

[sagt med en Jørgen Leth'sk stemme] 'Myterne om denne film er større end filmen selv!' ... Indrømmet; det er ikke den dårligste slasher jeg har (gen)set... men det er sgi' heller ikke den bedste...
Billede

En favorit; Roger 'Terror Train' Spottiswoode's Deadly Pursuit (på dansk 'Jagten på en morder' eller som jeg vil kalde den; 'Udflugt med en morder')... Super fed thriller med Sidney Poitier, Clancy 'The Kurgan' Brown, Tom Berenger og Kirstie 'Sluuurp' Alley!!!
Billede

Jeg har tit læst indlæg på både Facebook og fora hvor folk glæder sig over at have fundet deres Holy Grail... Efter lang tids søgen så har jeg endelig fået fat i et af mine 'Holy Grails'; Det manglende Perversion-boxset (NB. nederst til højre) fra japanske King Records i serien af 'The Style of Italian Action Films'-boxe
Billede

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf warlock » tirs 14. okt 2014 23:49

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:54, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf larsskive » ons 15. okt 2014 01:09

Det er da også en cool lille CD du har der :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Diabolik » ons 15. okt 2014 15:27

warlock skrev:Jeg glæder mig til den dag hvor soundtracket til Andrea Bianchi's Strip nude for your killer
bliver tilgængeligt. Jeg har kun "the theme" fra cd'en Murder for pleasure: Giallo and Thriller themes
(1997) fra det obskure selskab Gatto Nero records (Roma).
Billede

Ja, det er også et 'spøjst' soundtrack... Især fordi det er mere i den funky eurocrime-stil end gialli-stilen...

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Diabolik » ons 15. okt 2014 16:36

@Warlock; Jeg har også den Murder for Pleasure-CD... Der er nogle virkelig habile tracks imellem, desværre skæmmes den lidt af kvaliteten... Nogle af numrene lyder som at de er rippet direkte fra en VHS. :cry:
Hvis du er så'n lidt i giallo-muzak humør, så vil jeg anbefale denne compilation fra Brioche...

Billede

Der er godt nok et par afstikkere udi horror-genren, men det er mestendels gialli/thrillers der er på CD'en... Med på CD'en er numre fra; The Lady in Red Kills Seven Times / The Psychic / Your Vice Is a Locked Room and Only I Have the Key / The Perfume of the Lady in Black / Death Occurred Last Night / The Tempter / Inferno / Death Smiles on a Murderer / The Bloodstained Butterfly / Don't Torture a Duckling / Ring of Darkness / Pensione Paura / Woman Buried Alive / Beyond the Darkness & Deep Red...

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf potpotdk » ons 15. okt 2014 18:46

Diabolik skrev:Jeg skal ærligt indrømme at jeg har en svaghed overfor disse japanske lowbudget tosse-film så som Mutant Girls Squad, The Machine Girl, Meatball Machine, Helldriver, Robo Geisha, Vampire Girl versus Frankenstein Girl... Ekstrem tåbelige & dumme, men IMO super underholdende!! Så 30 kroner for denne var da et sikker salg for Accord
Billede

På ingen måde en af de store gialli'er dertil er Andrea 'Burial Ground/Malabimba' Bianchi's professionelle kunnen sgu' for ringe, meeen den har visse fortrin... og de sidder mestendels på Edwige Fenech!!!
Billede

Her er så en af disse 'sku' ikke hunden på hårene'-udgivelserne... Super skidt artwork, men bag dette amatøragtige artwork gemmer sig den udvidede taiwanesiske Scholar DVD-udgave af Sammo Hung's wuxia Moon Warriors (Zhan shen chuan shuo)
Billede

Samme gør sig gældende for denne piv-grimme Taiwan-udgivelse af del 2 All Men are Brothers; Billy Chan's All Men are Brothers: Blood of the Leopard (Sui woo juen ji ying hung boon sik)... Ca. 8 min. længere end alle andre udgivelser...
Billede

En gang imellem forstår jeg slet ikke folk; 'Jeg køber denne box, så ser jeg den og så 'sælger' jeg den til Accord for ingenting'... 5-disc boxset med Kongen af Stop Motion Ray Harryhausen!! I wouldn't sell that for a dollar! ;-)
Billede

Det er muligt at Michel Hazanavicius' The Artist har vundet en røvfuld af priser, så som Oscars, Golden Globes & Bafta's, men synes stadig at denne spanske 2012 stumfilms-fortolkning af Snehvide er noget af det fedeste jeg længe har set!!
Billede

[sagt med en Jørgen Leth'sk stemme] 'Myterne om denne film er større end filmen selv!' ... Indrømmet; det er ikke den dårligste slasher jeg har (gen)set... men det er sgi' heller ikke den bedste...
Billede

En favorit; Roger 'Terror Train' Spottiswoode's Deadly Pursuit (på dansk 'Jagten på en morder' eller som jeg vil kalde den; 'Udflugt med en morder')... Super fed thriller med Sidney Poitier, Clancy 'The Kurgan' Brown, Tom Berenger og Kirstie 'Sluuurp' Alley!!!
Billede

Jeg har tit læst indlæg på både Facebook og fora hvor folk glæder sig over at have fundet deres Holy Grail... Efter lang tids søgen så har jeg endelig fået fat i et af mine 'Holy Grails'; Det manglende Perversion-boxset (NB. nederst til højre) fra japanske King Records i serien af 'The Style of Italian Action Films'-boxe
Billede

/D

Hejsa hj
Film Jagten på en morder kan også fås på dvd med dansk undertekster da jeg
Har den i samling :)
Brugeravatar
potpotdk

Geografisk sted: thisted

Indlægaf warlock » ons 15. okt 2014 23:59

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:52, rettet i alt 1 gang.
warlock

Indlægaf henschjell » søn 26. okt 2014 15:10

Måske ikke Den hellige gral, men for os med hang til Japansk Pinku med et twist. så er vi der næsten.

Billede
Billede

Ruby. Ruby. Ruby!!!!!
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Mads » søn 26. okt 2014 16:57

henschjell skrev:Måske ikke Den hellige gral, men for os med hang til Japansk Pinku med et twist. så er vi der næsten.

Det er ikke engang løgn, det er nogle virkelige fede box-sets. BlaqOut har også udsendt A Pool Without Water med engelske tekster, det er sgu lige før jeg tror det er min Wakamatsu-favorit.

Billede
Brugeravatar
Mads

Indlægaf larsskive » søn 26. okt 2014 16:59

De er fede Mads og Dennis topdollar
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf warlock » søn 26. okt 2014 18:38

.
Senest rettet af warlock lør 11. feb 2023 18:52, rettet i alt 2 gange.
warlock

Indlægaf larsskive » søn 26. okt 2014 18:56

Trailer på Video International :D Tror også jeg har set den til Ruby.
Brugeravatar
larsskive

ForegåendeNæste

Skriv et svar
1830 indlæg • Side 87 af 122 • 1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 122

Tilbage til Køb og salg-snak