• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

raro video?

Indlægaf Jack J » ons 31. jan 2007 10:56

Er der nogen, der er bekendt med det italienske videoselskab Raro Video?? Jeg har opdaget, at de har udsendt LvT's MEDEA, men jeg ville lige høre om, der er nogen, der ved hvordan deres DVD'er står. Er de ok, eller hvordan? Eftersom MEDEA ikke er ude i Danmark, kunne man måske også fristes til at tro, det er en boot. Nogen, der ved for sure?
Her er et link dertil:

http://www.rarovideo.it/moduli/rarovide ... emId=18687

JJ
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » ons 31. jan 2007 14:12

Jeg har set deres udgivelse af Fernando Di Leo's "Avere vent'anni", og den var i udemærket kvalitet. Havde vist både en cut og en uncut version, en dokumentar og et still gallery. Der var mulighed for ændringer i undertekster og audio og printet var også i fin stand, så umiddelbart kan jeg kun anbefale dem.
Larsemand

Indlægaf Jack J » ons 31. jan 2007 16:47

Okaaay, tak for det. Så vil jeg nok bestille den. Jeg har også kigget lidt på resten af deres udbud og de har en del interessante italienske ting, bl.a. Live like a cop, die like a man! En del af filmene er dog mere ... Thure Munkholm ville nok være mere glad for at se dem end jeg (hej Thure :wink: ), dvs. vi er ovre i lidt meref italo-filmskolefilm-agtige film.

mvh
Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 16. apr 2007 20:40

Raro udgiver masser af spændende ting, specielt har de udgivet en masse Mario Bava film i gode udgivelser

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » tirs 17. apr 2007 10:44

Jeg har forlængst modtaget MEDEA og LIVE LIKE A COP, DIE LIKE A MAN og begge var fortræffelige udgivelser med noget så (desværre) efterhånden sjældent som booklets! Og jo ,resten af kataloget ser godt ud.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thure » ons 18. apr 2007 15:08

hæhæh. Du har ret, jack... Raro har jeg en del fra, ja. Bl.a. er deres Warhol-boks jo et must (det samme er Carmelo Bene-dvd'en, Medea (Parolini), Burroughs-dvd'en, de to Jarman s8-dvd'er, og ikke mindst Paolo Gioli (italiens Brakhage).
Minerva, som de arbejder sammen med, har også udsendt en del spændende italienske klassikere (Una vita violenta er klart anbefalesværdig). De fleste med undertekster på engelsk.
Brugeravatar
Thure

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Tips