I den kommende FilmTozzen udsendelse om Goe Gamle Filmsager(memorabilia) Del 2, jamen der blir der lige mulighed for at indsnige en kommentar om Danmarx Bifjæger nr 1...Ole Taudal Poulsen. En rumgyser havde nemlig Aalborg premiere i hans favoritBif, som jo var Bio Lindholm. Sker på Youtube ca 15 juli
Biograf-vrede over videosalg....stod der i aviserne dengang. Filmtozzen undersøger sagen som en anden video vagthund i Del 2 om gamle filmsager, hvor jeg fremviser noget xtremt sjældent, men desværre ret u-sexet pressemateriale til en vhs release, der dengang i '87 ca, lå på førstepladsen over mest lejede film i videobixerne. Jeg undgik den, men idag synes jeg egentlig den ser ok ud....måske man sku opsnuse en bluray. Kig gerne med om ikke såååå lang tid. PS....Onkel Jess er sæfølli osse omtalt og en vis Jyde, nu Valby...ved navn HJ dukker osse frem i levende live... Huuuuhh!!!
Her et bette clue til hvilken bestemt vhs titel der var voldsomt udlejet i 1987.....MEDIEKONCERNEN Danmark udgav den både til bifferne samt videomarkedet(Video International)... i KBH gik den i Carlton.
Du er sæfølli på top af situationen, Kent og har gættet denne "Martin Dollman" film forlængst PS... FilmTozzen Del 2 har desuden en anden Alliance pressemeddelelse på programmet...ligeledes med u-sexet udseende...her er det en slags (kendt) asiat-action sag med et par stuuuure navne....ca fra samme år, mener jeg at huske.
Lækkermåsen her på billedet er skam osse med i Filmtozzen-udsendelsen, der næææsten er færdig, men det er nu mere instruktøren der omtales...og det var jo salige Gunnar Obel, der fik filmen som er afbillede t her i de danske bifpaladser dengang
Vi springer fra en lækkermåset Emanuelle til en tudegrim Buster Larsen, som omkring start 70'erne fremturede på DR med sin "LORTE LAND" monolog lørdag aftener i Uha Uha. Og han optræder sgu i næste Filmtozzen Del 2 om filmmemorabilia(i en spektakulær rolle!!!) , hva si'r I så
Så er der 36 minutters go snak om gamle danske filmsager og tonsvis af glad og hygsom bifkultur...Filmtozzen er på Youtube Spørgsmål: Tror i at "flyttemand Olsen"....alias "Polle" nogensinde har dræbt Klaus Kinski i en amerikansk film om svenske spioneri'er??? Well....
Hej Kent....holder lige lidt ferie og glemmer alles om FilmTozzen....og så har jeg en aftale med en tidligere Aalborg bifdirektør/filmoperatør, hvor han fortæller om sit liv med film og bif....start september ca God sommer...