• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
369 indlæg • Side 12 af 25 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25

Indlægaf Jack J » tirs 17. nov 2009 14:01

Vang skrev:Billede

Vore store nulevende filosof Homer Simpson var vist den, der sagde det bedst: "It's funny because it's true". :lol:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » tors 26. nov 2009 16:30

Tak for kaffe!:
Kopi Luwak Coffee
:mrgreen:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Vang » tors 26. nov 2009 18:56

Ninja Assassin har premiere i morgen. Spar biografbilletten og prøv i stedet dette gratis, vanedannende spil: http://www.thebluething.com/media/Ragdoll-Avalanche-2 Styres med piletasterne.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Member-X » tors 26. nov 2009 19:38

Jack J skrev:
Vang skrev:Billede

Vore store nulevende filosof Homer Simpson var vist den, der sagde det bedst: "It's funny because it's true". :lol:

Billede
Brugeravatar
Member-X

Geografisk sted: Kirkkonummi
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 26. nov 2009 20:41

You think you're funny, huh!

BilledeBilledeBillede

Billede BilledeBillede Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Member-X » tors 26. nov 2009 20:57

Jack J skrev:You think you're funny, huh!

BilledeBilledeBillede

Billede BilledeBillede Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Member-X

Geografisk sted: Kirkkonummi
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 26. nov 2009 21:10

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 30. nov 2009 05:47

Vang skrev:Ninja Assassin har premiere i morgen. Spar biografbilletten

Ifølge Ian F. på Dvdmaniacs skulle den nu ikke være så tosset endda:

It was a lot a fun and Sho Kosugi gets a ton of time. It was enough fun for me to see it again. It's like punisher war zone, but about ninjas. I feel even with the negatives of modern American martial arts films, Ninja Assassin is a ton of fun.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 7. dec 2009 15:41

Ak, har fået influenza. Sikker den famøse. Lagde ud med at megaknække mig til julekomsammen med de fleste af familiens børn i lørdags.

Hader sygdom. Det eneste positive ved at være syg er, at man få set en masse film og spillet masser af computer. Som for eksempel denne vanedannende rumshooter: http://www.shockwave.com/gamelanding/colorstrikedown.jsp
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tirs 8. dec 2009 01:59

Vang skrev:Ak, har fået influenza. Sikker den famøse. Lagde ud med at megaknække mig til julekomsammen med de fleste af familiens børn i lørdags.

Get well soon, buddy. Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 8. dec 2009 07:44

Jack J skrev:
Vang skrev:Ak, har fået influenza. Sikker den famøse. Lagde ud med at megaknække mig til julekomsammen med de fleste af familiens børn i lørdags.

Get well soon, buddy. Billede

Tak. Det går den rigtige vej, men i lørdags var jeg ikke mange potter pis værd. Det er dælme svært at agere den flinke hyggeonkel, når man lige har ligget på knæ foran toilettet med slim og klejnerester ud af næsen.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 8. dec 2009 12:59

Tid til en hyggespiller til et sammenklip af "Jernhånden i rædselsnatten" og "Sexmord på pigeskolen". Hvor ville vi være seksuelt, hvis det ikke var for Bava og Franco?: http://www.youtube.com/watch?v=sXgzlddnRZs PS: Don't watch this with kids, ewoks or at work!
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tirs 8. dec 2009 13:08

Vang skrev:Tid til en hyggespiller til et sammenklip af "Jernhånden i rædselsnatten" og "Sexmord på pigeskolen". Hvor ville vi være seksuelt, hvis det ikke var for Bava og Franco?: http://www.youtube.com/watch?v=sXgzlddnRZs PS: Don't watch this with kids, ewoks or at work!

Kærlighedens Matador fåes i Fona til 25 kr, btw. Det er godt nok en svinefed film! Jeg blev helt blæst væk af den åbning - og den kører stilen videre hele filmen igennem. Godt proppet til med sex og mord, og en forrygende afslutning. Jeg tog i det øjeblik jeg så filmen alt ondt jeg har sagt siden Spansk-timerne i gymnasiet om Almodovar tilbage.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » tirs 8. dec 2009 14:00

Skøtt skrev:
Vang skrev:Tid til en hyggespiller til et sammenklip af "Jernhånden i rædselsnatten" og "Sexmord på pigeskolen". Hvor ville vi være seksuelt, hvis det ikke var for Bava og Franco?: http://www.youtube.com/watch?v=sXgzlddnRZs PS: Don't watch this with kids, ewoks or at work!

Kærlighedens Matador fåes i Fona til 25 kr, btw. Det er godt nok en svinefed film! Jeg blev helt blæst væk af den åbning - og den kører stilen videre hele filmen igennem. Godt proppet til med sex og mord, og en forrygende afslutning. Jeg tog i det øjeblik jeg så filmen alt ondt jeg har sagt siden Spansk-timerne i gymnasiet om Almodovar tilbage.

Enig. Sammen med "Atame" hører den til blandt mine absolutte Almodovar-favoritter. Hvis bare en af instruktørens film skulle anmeldes på uncut, er det sgu den. Du kunne jo skrive et review til vores julefilmbonanza :-D
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
369 indlæg • Side 12 af 25 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25

Tilbage til Sniksnak