• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Skidt SB-rygte

Indlægaf Jack J » lør 28. jul 2007 19:03

Et rygte fra i dag...

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showth ... post483017

...siger at Celestial holder op med at udgive Shaw Brothers-film til december! :shock: :shock: :shock:

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Re: Skidt SB-rygte

Indlægaf Morbid Angel » søn 29. jul 2007 03:33

Jack J skrev:Et rygte fra i dag...

http://www.dvdmaniacs.net/forums/showth ... post483017

...siger at Celestial holder op med at udgive Shaw Brothers-film til december! :shock: :shock: :shock:

Jack

Jeg håber det er en and, der kan vel heller ikke være så mange film tilbage at udgive, var det ikke ca. 600 de skulle udgive?

Mvh

MA
Morbid Angel

Re: Skidt SB-rygte

Indlægaf Jack J » søn 29. jul 2007 09:51

Morbid Angel skrev:Jeg håber det er en and, der kan vel heller ikke være så mange film tilbage at udgive, var det ikke ca. 600 de skulle udgive?

Mvh

MA

Det var godt nok 700, men hva' fa'en, 100 fra eller til :D
På nuværende tidspunkt har Celestial udsendt ca. 500 af de planlagte 700, så størstedelen er altså udsendt... og så alligevel ikke, for SB lavede omkring 1000 film og det er dermed kun ca. halvdelen, der er kommet. Men husk på, at det kun indtil videre er et rygte fra en ansat i Celestial. En af bosserne har tilsyneladende allerede benægtet det. Så hvem skal man tro på? Well, om ikke andet får vi besked til jul, når strømmen enten fortsætter eller stopper brat. Jeg har længe ønsket mig en ordentlig udgave af DEADLY ANGELS (Hongkongs første pendant til Charlie's Angels) med Evelyn Kraft, men det bliver måske desværre så ikke til noget. Suk.

Billede

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 29. jul 2007 11:20

Det er efterhånden længe siden jeg har haft ret meget fidus til Celestial. En ting er at deres DVD udgaver er plaget af påklistrede lydeffekter og ny synth musik, noget andet er at det er utænkeligt at de udsender det komplette SB katalog alligevel. Det skulle ikke undre mig hvis det på sigt kunne blive en fordel hvis de droppede SB udgivelserne og solgte rettighederne videre.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 30. jul 2007 10:53

Mads Jensen skrev:Det skulle ikke undre mig hvis det på sigt kunne blive en fordel hvis de droppede SB udgivelserne og solgte rettighederne videre.

Ikke utænkeligt, at du har ret. Så må man jo bare håbe, det ikke er nogen, der er VÆRRE end Celestial. Harvey Weinstein må gerne kigge den anden vej i det øjeblik, de blir sat til salg :evil:

JJ
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
5 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Sniksnak