• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb (Buy)

Her kan du købe filmrelateret materiale.
Here you can buy movie related material.
Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

BUSTING!

Indlægaf Kinski » tirs 8. jul 2008 22:46

Gad godt se Peter Hyams BUSTING (1973). Den er mig bekendt ikke ude på dvd, men findes på dansk leje fra Warner. Hvis nogen kan hjælpe med den video/dvd-r, så er det super smukt...
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » ons 9. jul 2008 19:21

Den er udsendt på DVD i Japan, men desværre OOP:

Billede

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=DVF-68

Det skulle dog ikke være noget problem at få fat i en boot..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » ons 9. jul 2008 20:30

Der er hele syv marketplace-sælgere, der har den på Amazon, men om du så tør give dig i kast med det, er jo så en anden sag :lol:

http://www.amazon.co.jp/%E7%A0%B4%E5%A3 ... 041&sr=1-2

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Kinski » tors 10. jul 2008 09:59

Tak for info, drenge. At bestille fra japansk Amazon ser ikke så nemt ud :wink:
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tors 10. jul 2008 10:06

Kinski skrev:Tak for info, drenge. At bestille fra japansk Amazon ser ikke så nemt ud :wink:

Det kan man sagtens, via dette link: http://www.amazon.co.jp/In-English/b?ie ... de=1094656
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 10. jul 2008 11:27

Det med det engelske virker ad røven til. For nogle måneder siden forsøgte jeg at melde mig til (man skal melde sig til den japanske, selvom man ellers er meldt til dem alle sammen, når man blot er tilmeldt een Amazon) og den blev ved med at skifte over til japansk. Det kan godt være andre har mere held end jeg (som aldrig blev medlem), men de skal ha god tålmodighed!!

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Skøtt » tors 10. jul 2008 12:01

Jack J skrev:Det med det engelske virker ad røven til. For nogle måneder siden forsøgte jeg at melde mig til (man skal melde sig til den japanske, selvom man ellers er meldt til dem alle sammen, når man blot er tilmeldt een Amazon) og den blev ved med at skifte over til japansk. Det kan godt være andre har mere held end jeg (som aldrig blev medlem), men de skal ha god tålmodighed!!

Jack

Tja, hvis man åbner en engelsksproget side ved siden af burde det være relativt lige til - men man skal selvfølgeligt så håbe på at de stakkels mennesker i varehuset forstår engelske tegn. Jeg har ikke selv givet mig i kast med det endnu.
When the Going gets Weird, the Weird Turn Pro!
Brugeravatar
Skøtt

Geografisk sted: Top-a-the world, ma
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 10. jul 2008 13:10

Du synes ikke at forstå omfanget af den japanske ondskab. Da jeg ville melde mig til, skiftede siden hele tiden tilbage til japansk. Den oversatte tekst på Amazon.jp er meget begrænset, og hvis du prøver at gå ind på marketplace-sælgernes sider, så er der ikke noget på engelsk, SELVOM man har valgt den engelske version.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Nicolai » fre 11. jul 2008 15:46

Jack J skrev:Du synes ikke at forstå omfanget af den japanske ondskab. Da jeg ville melde mig til, skiftede siden hele tiden tilbage til japansk. Den oversatte tekst på Amazon.jp er meget begrænset, og hvis du prøver at gå ind på marketplace-sælgernes sider, så er der ikke noget på engelsk, SELVOM man har valgt den engelske version.

Det er fordi, du skal vælge "Engrish"! Det andet sprog "taler" de ikke på markedspladsen. :wink:
Alternativt kunne du evt. benytte dig af følgende side:
http://www.windowslivetranslator.com/De ... &mkt=en-GB
Men den oversætter generelt af h til...
Jeg selv har kun brugt den en gang - til at oversætte en russisk side. Led af voldsom hovedpine og desorientering efter at have læst skidtet...
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Jack J » fre 11. jul 2008 15:54

Tak, men jeg får hovedpine og desorientering selv uden at bruge den slags, så det vil jeg nok holde mig fra.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Re: BUSTING!

Indlægaf Diabolik » lør 12. jul 2008 16:39

Kinski skrev:Gad godt se Peter Hyams BUSTING (1973). Den er mig bekendt ikke ude på dvd, men findes på dansk leje fra Warner. Hvis nogen kan hjælpe med den video/dvd-r, så er det super smukt...

This'a one you're lookin' for, mate?
Billede

Can help, will help!!! :wink:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Jack J » lør 12. jul 2008 16:42

Spørgsmålet er så bare, hvad Gérard Depardieu gør i sit Obelix-outfit på det cover! :lol:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Skriv et svar
12 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Køb (Buy)