• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb (Buy)

Her kan du købe filmrelateret materiale.
Here you can buy movie related material.
Skriv et svar
19 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Nicolai » lør 2. feb 2008 21:36

Gynther Meyer skrev:
Nicolai skrev:Men hvad med at spørge i Cinematekets boghandel? Evt. ringe til dem.

Du mener... snakke med dem :shock:

Jeg var inde i Cinemateket i dag. Spurgte gutten i boghandelen om man kan købe dokumentaren nogle steder. "Nej" lød det meget kontante svar! :? "Ingen steder". Desværre... :(
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf Gynther Meyer » søn 3. feb 2008 00:02

Nicolai skrev:
Gynther Meyer skrev:
Nicolai skrev:Men hvad med at spørge i Cinematekets boghandel? Evt. ringe til dem.

Du mener... snakke med dem :shock:

Jeg var inde i Cinemateket i dag. Spurgte gutten i boghandelen om man kan købe dokumentaren nogle steder. "Nej" lød det meget kontante svar! :? "Ingen steder". Desværre... :(

Tak fordi du spurgte. Man har faktisk kunnet købe den derinde på vhs, men nu vil jeg hellere ha en lille skinnende disk. Må vel bare låne den på biblo og gøre det unævnelige. :?
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 14. jun 2008 16:24

Mads Jensen skrev:, købte selv en Rega, men mindre kan helt sikkert også gøre det. Du kan fx få en absolut hæderlig Pro-Ject DEBUT III pladespiller inkl pick-up for ca 2200 kr. Hvad du derudover skal ofre på anlæg er svært at sige, du kan få en god forstærker til omkring 3-4000, et par OK højttalere koster vel mellem 1-2000/stk. Men så får alle dine naboer også max glæde af din Jan Johansson LP! :wink:

Hvilken Rega købte du og er det blot din pladespiller, der er Rega, eller hvad er resten?
Har netop været inde på deres hjemmeside
http://www.rega.dk/
og der er ret stor forskel i prisniveauet på deres forskellige afspillere, lige fra 2000,- og op til 33.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 15. jun 2008 09:34

Købte en Rega P3-24. Dvs. den nyeste udgave af Rega 3, som har mulighed for at tilkoble en separat strømforsyning. Jeg synes at den spiller fedt og jeg kan godt lide Rega's no-nonsense filosofi. Men egentlig synes jeg at den er for dyr i forhold til hvad man får, flere af komponenterne virker billige og den er i det hele taget lidt plastik-agtig. Hvis jeg skulle
købe en ny pladespiller idag ville jeg nok vælge noget andet. Men det er jo meget et temperamentsspørgsmål, både hvad angår opbygning og pris.

Ellers består mit anlæg af en ca. 15 år gammel NAD 306 forstærker, som bortset fra en slidt volumenkontrol spiller upåklageligt. Har et par ligeså gamle Cerwin Vega DC-12'ere, det er sådan nogle bøllehøjttalere som garanterer regelmæssige naboklager hvis man bruger dem rigtigt.
Brugeravatar
Mads

Foregående

Skriv et svar
19 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Køb (Buy)